Vriend op uitzending

Niet heel erg gebruikelijk, maar ik wou het toch even delen. Mijn vriend weet definitief sinds gister dat hij op 7 November uitvaart om piraten te gaan vangen.
Hij zal ongeveer 3,5 maand weg zijn, dus dat wordt wel even door bikkelen voor ons allebij en we hebben vrij weinig middelen om te communiceren, misschien een e-mail als ze in een haven liggen of heeeeel misschien een kort telefoon gesprek.

Nu had ik al het idee om hem flessenpost te ‘sturen’ Ik geef het aan hem met de instructie dat hij het pas mag openen als ze in Somalische wateren zitten. Maar nu heb ik geen idee wat ik naar hem zal schrijven…
Iemand misschien leuke ideetjes/inspiratie hiervoor?

En om het toch boys en liefde te houden:
Hebben jullie meiden ookal zoiets meegemaakt? En hoelang was jullie ventje dan foets?

Aah jeetje, wat vervelend… Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar lijkt me best moeilijk, zeker omdat er moeilijk gecommuniceerd kan worden… Over de flessenpost: ik zou schrijven over wat je zo leuk vind aan hem, wat jullie samen hebben meegemaakt, en wat voor leuke dingen je samen allemaal nog wil doen als hij terug is… Ik zou gewoon zomaar beginnen, en kijken wat er allemaal op papier komt… meestal gaat zoiets beetje vanzelf. Succes!

myne gaat weer naar afghanistan :frowning_face: maar vertel gewoon over leuke dingen!

Ohh dit lijkt me ontzettend vervelend!!

Ik zou idd schrijven over de leuke dingen die jullie samen hebben meegemaakt.

Ik vind dit echt een ontzettend schattig idee… en idd wel lastig zo’n situatie!
inderdaad; wat vind je het leukst aan hem… wat was je eerste indruk… zoiets?Xd

M’n eerste woorden naar hem weet ik wel: “Oh, dus jij bent die leipo.” mijn toenmalige vriend had me aan hem voorgesteld en had gezegt dat hij niet helemaal spoorde. Klopt ook wel. Maar toch. xD

hahah xd
maar zoiets is toch wel leuk om erin te zetten? :stuck_out_tongue:
ben echt slecht in dit soort dingen zelf schrijven… laat staan tips geven xd