Vriend op Tinder

Hoi !
Ik heb via via te horen gekregen dat mijn vriend op Tinder zit, ik heb al langer dan 2 jaar een relatie met hem en ik vind het raar dat hij op een datings app zit, toch? Ik vertrouw hem altijd en kijk nooit op zijn mobiel voor berichtjes ofzo maar nu begin ik te twijfelen en vind ik dat ik dat moet checken of is dat niet goed? Ik weet niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan maar hebben jullie tips?? X

Ik denk niet dat je het moet checken maar dat je met hem moet praten.
Gewoon vertellen dat mensen hem op Tinder hebben gespot en dat je dat een beetje vreemd vind gezien het een datingsapp is. Of hij dat kan bevestigen en kan uitleggen waarom hij daarop zit?

Praten is de oplossing. :slightly_smiling_face:

Gewoon over praten zoals al gezegd word. Niet achter zijn rug om stiekem zijn telefoon doorzoeken.

Ben ik dan de enige persoon die wel stiekem in zijn telefoon zou kijken? Ik ben al twee keer op zo’n soort manier bedrogen. En uit mijn ervaringen: ze gaan het toch niet toegeven als ze het doen! Zelfs als je met harde bewijzen komt dan ontkennen ze het nog, waarom zouden ze anders in de eerste plaats op tinder zitten… “ja omdat ik dat grappig vond met vrienden” yeah right.

Ik zou gewoon bewijs zoeken zodat je zeker weet hoe het zit ipv dat je na de confrontatie nog steeds zit met wantrouwen…

Dit is wel heel overdreven hoor. Ik had zelf ook Tinder toen ik nog met mijn ex was. Puur omdat we op school op elkaars telefoon zaten te kloten. Ken wel meer mensen in een relatie die gewoon voor de lol op Tinder zitten.

Precies wat NobodyKnows zegt, praten is de oplossing.

Dat doe je gewoon niet achter je vriendin haar rug om en er niks over zeggen. Als je het nou samen voor de lol aanmaakt oké, maar niet als zij er niks van weet en van andere dat moet horen.

Als je ooit tinder hebt aangemaakt blijft dat account gewoon bestaan dus ik zou er eerst maar eens achter zien te komen of hij uberhaupt actief is.

Nee hoor, bij app instellingen kun je je account verwijderen. Er staat ‘Als je je account verwijdert, worden je profiel, berichten, foto’s, momenten en matches gewist.’ Neem aan dat dat ook zo is. :smiley:

Maar on-topic, inderdaad met je vriend er over praten, en zeggen dat je via via gehoord hebt dat hij op Tinder zit. Dan zou ik ook gelijk vragen waarom die het ooit heeft aangemaakt, en wat ie er nu mee doet.

Bedankt voor de tips, ga ik zeker gebruiken ! :slightly_smiling_face: X

Ja dat deed ik ook ooit en toen downloadde ik tinder opnieuw en alles stond weer precies zoals eerst :’) Maar oke misschien heeft hij z’n account nooit verwijderd.

Oh dat is gek! Ik moest na verwijderen wel weer helemaal opnieuw beginnen! Misschien was er iets mis gegaan met je verwijdering?

oh hm misschien lag het dan idd aan mij :’) Ik kreeg ook allemaal matches van die tijd dat ik tinder ‘verwijderd’ had hahah

Ik zou wel kijken, ik weet dat dat heel slecht is maar jezus wat kunnen mensen liegen zeg.Het feit dat hij op een vleeskeuringsapp zit zou ik niet kunnen waarderen en brengt bij mij allemaal vragen naar boven waar ik liever zelf duidelijk antwoord op zoek.

Eerst praten. Je hebt bewijs, dus als hij dat gewoon negeert en het niet toegeeft dan vind ik dat je in zijn telefoon mag kijken. Maar dus niet zomaar, wie weet gebruikt hij het helemaal niet.

Ze heeft geen bewijs… dat is hem nou juist. Ze heeft het gehoord van andere, nou wat een bewijs… mijn ervaring met praten in dit soort gevallen is dat ze zich er makkelijk onderuit kunnen lullen en alles snel kunnen verwijderen etc. Of het gewoon niet laten zien. OF dat ze dan boos worden omdat jij hem zogenaamd niet vertrouwd en dat ze het je daarom niet laten zien. Zo standaard.

Ik vind dat er een stukje vertrouwen bij komt kijken, maar ook je moet ook heel goed je best doen wil je mij jaloers krijgen. En zoals foreveralone zegt… Als je ooit een account hebt gemaakt moet je eerst je hele account verwijderen wil je niet meer gezien worden. Ik heb momenteel geen Tinder op mijn telefoon, maar ik heb nooit mijn account verwijderd dus ik word nog wel gezien.

Volledig eens met Demi. Je ziet de mensen bij je tinder voorbij komen die recent online waren volgensmij. Het is niet dat je zijn whatsapp leest met vrienden etc. Maar zijn berichten via een datingsapp, nog steeds fout natuurlijk maar dan moet die maar niet op een datingsapp zitten en het verzwijgen tegenover jou.