Vriend op straat gezet

ik weet niet in welke categorie het moet dus doe ik deze.

Mijn vriend is sinds vandaag op straat gezet en weet niet wanneer hij weer in huis mag. Hij heeft ook geen vrienden of familie in de buurt waar hij terecht kan. Hij weet t echt niet meer…

kunnen jullie helpen? :flushed: :bored:

Lijkt me handig om te vermelden waarom hij uit huis is gezet en bij wie hij uit huis is gezet.
Hij kan altijd naar speciale opvangcentra gaan.

het is een hele onlogische reden. Hij wou graag iets hebben, en toen werden zn ouders boos… :flushed:

Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat hij alleen om die reden op straat wordt gezet. Dan moet er veel meer aan de hand zijn. Als hij door zijn ouders op straat is gezet, zou ik hem gewoon even voor een paar nachten een slaapplaats aanbieden en hem dan weer met zijn ouders laten praten. Als hij in staat is om op een volwassen manier met zijn ouders te praten, zal hij echt wel terug mogen komen.

Hier sluit ik me bij aan. En inderdaad, ouders zetten hun kind echt niet zomaar uit huis, omdat ‘hij iets wil hebben’.

hij zij tegen mij dat zijn ouders ook al wat geïrriteerd waren, alleen ik weet niet door wat. ik kan hem ook geen slaapplaats aanbieden omdat ik een paar dagen weg ben van huis

Als hij het zover laat komen dat zijn ouders hem op straat zetten, denk ik dat hij wel heel ver is gegaan. Dan vind ik dat hij het zich ook zelf maar mag oplossen.

Eens. Wat wilt hij dan van zijn ouders, als ik vragen mag?

Dit ja.

Misschien kan hij terecht bij een familielid?

Bijzonder verhaal… Hij heeft vast wel meer vrienden waar hij een nachtje mag blijven. Of een tehuis.