Vriend op stage in buitenland

Mijn vriend is vandaag voor 4 maanden vertrokken naar Curacao voor zijn stage.
Alleen gaan we elkaar erg missen, ja sommige mensen die missen hun vriend nog langer en dat lijkt mij echt een hel.
Hij heeft beloofd me te mailen en ook te skypen maar spreek hem normaal elke dag en dat word gewoon in 1 klap minder.
Het nare is 18 april komt hij terug terwijl ik hem 19 april een jaar ken.
Hij loopt dan met een gigantische jetlag.
Dus nu had ik de vraag zijn er nog meer mensen die dit hebben?
Iemand nog tips?
Plus ik had het idee hem over 4 maanden van schiphol te halen met zijn familie. Als verassing vanwege een jaar kennen.
Zal ik het doen?

thanks <3

Ah lijkt me super lastig!
Misschien is het leuk om allemaal dingen die je meemaakt (elke week bijvoorbeeld) op te schrijven/foto’s/plaatjes erbij, zodat je een boekje voor hem hebt als hij weer terug is (:

En ik zou hem sowieso van schiphol halen!

Kan je hem daar niet opzoeken als verrassing?
Lijkt me idd wel moeilijk, elkaar 4 maanden niet zien.
Helemaal omdat je elkaar pas 8 maanden kent.

Tuurlijk doen! Toen mn vriend terugkwam (en wegging) naar Australie, heb ik m ook opgehaald (en weggebracht) ! Super!!

Oeh dat is natuurlijk waar…ik kende/had met mn vriend toen ruim een jaar… en nu 6…

Het is moeilijk, maar er valt weinig aan te doen. Sowieso niet van hem verwachten dat hij je elke dag kan/wilt contacten: want hij moet ook kunnen genieten van z’n tijd daar.

Met elkaar afspreken sowieso 1x per week écht even elkaar kunnen bellen/spreken om te weten hoe het gaat met elkaar.
Misschien na 2 maanden en paar dagen op bezoek? Dat kan best goedkoop!
Sowieso wegbrengen/ophalen van Schiphol.

En lekker veel afleiding zoeken. Denk maar zo: als jullie relatie die aankan, kan het alles aan! (:

hmm ik denk dat je je niet te druk moet maken over die jetlag! :wink:
Er is 5 uur tijdverschil tussen Nederland en Curacua, wat gewoon betekent dat als hij weer naar Nederland komt, hij een dag van 29 uur is, dus hij kan zelfs langer slapen! De andere kant op is het lastiger! :wink:

een dag van 29 uur heeft bedoel ik natuurlijk! :wink:

Ik ben voor 4 maand ook op stage geweest, en geloof mij, de tijd gaat sneller dan je denkt. Het zal wel moeilijk zijn omdat jij nog gewoon thuis zit, maar voor je het weet zie je hem weer.
En gewoon mee gaan naar schiphol, is hartstikke leuk joh!

Je kan hem ophalen en daarna lekker naast hem liggen terwijl hij jetlaged:P

aaah dank voor jullie reacties <3 bedankt voor het idee van het boekje en sws denk ik dat ik hem op ga halen!
Is het dan niet een beetje vroeg om het met ze moeder er over te hebben? aangezien die net vandaag vertrokken is?
probeer me ouders zover te krijgen dat ik een weekje naar hem toe kan want in me eentje kan ik het niet betalen dus hopelijk lukt het ;c.
Maar op dit moment vinden ouders dat ik me aanstel…

Het is toch logisch dat je hem gaat ophalen op schiphol :grinning:
ik ga 't mijn vriend misschien ook aandoen en ik zou echt kwaad zijn als hij me niet opwachtte op de luchthaven, haha.

@BettiePage ik zou als je de kans krijgt het wel doen! Ik wil het later ook doen ondanks dat ik weet hoe het is je vriend te missen.

En me vriend houd niet echt van verassingen daarom onzeker of ik wel moet ophalen.

^

Ophalen is 'n must :grinning: jij zal natuurlijk de eerste zijn die hij wil zien.

^
Zal ik ze moeder dan mailen? vind fijn om dan wel alvast geregeld te hebben :x. Maybe komt hij zo nog op pc want hij had ze ouders beloofd te skypen. Hopelijk mailt ie me dan :3