Vriend onaantrekkelijk

Hii meiden!

Ik heb nu wat langer dan een maand met mijn vriend. We zijn beide 17 jaar. Ik ben echt mega verliefd op hem geweest. Maar nu begin ik hem opeens heel onaantrekkelijk te vinden en ik ga me aan alles irriteren. Ik vind dit super raar want ik was helemaal gek op hem en van de èèn op de andere dag totaal niet meer. Ik voel me daardoor ook super schuldig omdat ik me eigenlijk helemaal niet zo wil voelen. Hij is super lief, behandeld me goed en ik kan eigenlijk niks beters wensen dan dat!

Ik weet echt niet wat ik moet doen…. Ik heb eigenlijk gewoon alles wat ik zoek in een jongen alleen ik begrijp niet waarom ik me opeens zo irriteer.

Weet iemand wat dit is? Of dit voorbij gaat? En wat ik hiermee moet?

Liefs mij :slight_smile:

Verliefdheid kan over gaan in 2 dingen, in houden van of in niks. En ik denk dan dat bij jou de verliefdheid over is en dat je nu dingen ziet war je eerst niet zag, liefde maakt blind

Waarschijnlijk was je in het begin heel verliefd en zag je hem door een roze bril, en nu het nieuwe eraf is begin je zijn mindere punten te zien. Dat hoort erbij. Je kunt niet altijd op dezelfde manier verliefd blijven, zelfs in een langdurende relatie.

Ik moet zeggen dat na een maand wel erg snel is. Als je het toch nog een kans wilt geven kan dat natuurlijk, maar je moet niet bij hem blijven alleen omdat hij zo lief en leuk is, je moet hem wel echt leuk vinden. Anders is het voor jullie beiden uiteindelijk moeite voor niets.

Soms dan idealiseren we mensen heel erg aan het begin van een relatie… is heel normaal wat je hebt. Heb dit zelf ook meegemaakt en wat mij beste hielp is het tijd te geven maar durf ook een gesprek met hem aan te gaan. Miss kunnen jullie nog de vlam aanwakkeren en anders, dan heb je het geprobeerd

Als dit na een maand relatie al zo is, zou ik persoonlijk het uitmaken. Je kent elkaar nog niet eens goed als je zo kort samen bent.

Bovendien noem je hem zelfs onaantrekkelijk. Als dit over mijn relatie zou gaan zou dit voor mij echt niet werken op de lange termijn