Vriend of geen vriend, dat is nou de vraag..

HaiHai,

Allereerst, sorry voor een lap tekst hieronder.

Storytime:
Een maand terug heb ik op een verjaardagsfeestje een hele leuke jongen leren kennen. Na het feestje gingen wij allemaal met onze vriendengroep uit (ik kende hem niet voor de tijd). Dus we gingen uit, waren de hele tijd samen en rond 3 uur ging iedereen weg. Maar wij bleven wel steeds samen. We gingen de hele tijd praten over, letterlijk, alles tot 7 uur 's ochtends. Sindsdien begonnen wij elkaar te appen…

Twee weken later vierde ik carnaval met een aantal vrienden (die ik toch na een paar minuten allemaal kwijt was geraakt) en vond hem. Ik zei even hoi enzo, maar het viel mij op dat hij alsnog bij mij bleef. Nou helemaal prima natuurlijk. Toen bleven wij weer samen en gingen wij samen carnaval vieren. Daar hebben wij ook voor het eerst gezoend.

Na een week of 2, kwam ik hem weer tegen met het uitgaan (afgelopen zaterdag). Hier was het weer het zelfde verhaal van pas. We bleven weer de hele tijd samen en weer tot 7 uur 's ochtends…

Vandaag heb ik mijn eerste echte date met hem gehad. Ik heb voorgesteld om binnenkort samen naar een feestje te gaan van een vriend van mij en hij zei gelijk ja… Raar verhaal ik weet het, maar that’s it. We praten wel non-stop via de app…

• okè, einde storytime -

Ik heb geen idee wat ik nou met hem moet. Hij doet wel ‘boyfriend-ish’ tegenover mij en dat ook via app. Zijn ex-vriendin begon hem weer lastig te vallen laatst en toen zei hij tegen haar dat ik zijn vriendin ben, en ook, ik citeer ‘Zij is niemand meer, ik heb jou nu.’ dusja.

Hij is 20 jaar oud, dus ik verwacht ook niet echt dat hij mij gaat vragen of ik een relatie met hem wil…
Dus mijn eeuwige vraag is, is dit nou een beginnende relatie of wat? Ik heb namelijk totaal geen ervaringen als het gaat om relaties. :cold_sweat:

Ik hoop op jullie antwoorden en adviezen
x.

“Hey, ik heb gemerkt dat het de laatste tijd langzaamaan steeds een beetje serieuzer wordt tussen ons. Ik vind dit zelf wel fijn. Hoe zie jij dit eigenlijk?”

Het enige wat je kunt doen is om duidelijkheid vragen, wat wil je anders? :stuck_out_tongue:

Is het niet te vroeg om dit te gaan vragen? Kom ik dan niet te ‘willig’ over?

Hij noemt je zijn vriendin. Ik zou het echt niet vragen hoor, jullie hebben gewoon een relatie. Tegenwoordig hoeft dat niet meer uitgesproken te worden hoor.

(Lol, oke laten we eerst even waarderen dat ook jij BTS-fan bent, net als ik…ik hou van jou pf lol)

Ik heb iets soortgelijks gehad, ik ga dat niet helemaal uitleggen hoor, pffff…

Jongens zijn heel erg lastig in te schatten. Maar als ik lees dat hij wel duidelijk interesse toont, je gezoend heeft, en zij dat zijn ex niks meer voor hem is omdat hij jou heeft, denk ik wel dat hij je heel erg leuk vind en hij graag wil dat je zijn vriendin wordt, tegenwoordig vragen jongens al geen eens verkering meer en is een keer zoenen een teken van BAM, VERKERINGGGGG…misschien kun je ergens in een gesprek vragen wat je nou precies voor hem bent. Ik denk dat je dan een antwoord zult krijgen…

SUCCES!!