Vriend of ex?

Okee, ik ga jullie toch nog een keer om hulp vragen. :slightly_smiling_face:

Ik heb een paar maanden terug een hele lieve jongen leren kennen en van het één kwam het ander: we kregen een relatie. We zagen elkaar meestal 1 keer per week door de afstand, maar het was nog te doen. Onze vaste afspreekdag kon helaas een paar weken terug niet meer doorgaan, aangezien mijn rooster was veranderd… Toen we gingen kijken wanneer we dan weer konden afspreken, kwamen we uit op ruim een maand later. (Hij heeft het ontzettend druk met sporten en ik met school.)
Hij zag het nut van een relatie dan niet in als we elkaar bijna nooit kunnen zien. Hij mist me na een paar dagen al best erg, dus laat staan een maand. Ik kreeg hem niet overtuigd om de relatie te redden, maar we besloten wel om contact te blijven houden. Nu komt het rare: er is helemaal niks veranderd sinds toen. We appen nog steeds heel de dag door, we facetimen wanneer we allebei tijd hebben, hij geeft me complimentjes als ik bijvoorbeeld foto stuur op snapchat etc, hij stuurt nog steeds hartjes af en toe en noemt me schatje en zegt dat hij me mist enzo.
Nou snap ik dat er mensen zijn die denken dat hij me aan het lijntje houdt, maar ik vertrouw hem helemaal en ik weet dat hij dat nooit zou doen. Hij houdt wel echt van me. Ik was zijn eerste echte vriendin en alles was nieuw voor hem etc.
Wat moet ik hier nou mee? Je kunt dit niet echt een relatie noemen… Ik wil gewoon weer dat we een relatie krijgen, maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen… Dat we elkaar zo weinig kunnen zien, blijft hij gewoon ontzettend moeilijk vinden :frowning_face:

Hopelijk kunnen jullie me uit de brand helpen !

Praat er met hem over en vraag om duidelijkheid over wat hij wil, vindt en voelt