Vriend-nu matiie

haai,
Okee, myn verhaal (A) :
In groep 7 waren ik en S. hele goede vrienden, we spraken ook veel af enzoo. in groep 8 was het ietsie minder, je kent het wel, stoer doen enzoo. Maar nu in de 1ste zie ik hem iets van 1 keer per 2 weken. :frowning_face:. En afgelopen week, ging ik sneeuwballen gooien met mn vriendin, en toen was hij erook, ik porobeerde weg te renne:P want hij wilde een sneeuwbal gooien. Dus toen stonden we tegen over elkaar, en hij had egt zon blik van: :O(L) zoiets weetjewel, hij keek blij, en anders dan anders, en toen deed hij dus die sneeuwbal, maar juist zo dat hij niet in mn nek kwam(L) Ik weet nie oftie me nou leuk vind of niet…Ik vind hem zooo ontzettend leeuk!! 4 Februari komt hij op mn feestjee;p wat moet ik dan doen? hoe moet ik tegen hem doen, versieren?? niet te erg, ik ben pas 12 heaa:P

xx

Spreek een keer met hem af en kijk wat daar uit komt.

al zo vaak gedaan! we doen normaal enzoo. maa hij kijkt steeds met die speciale blik naar me!

Dan zeg je hem dat je 'm leuk vindt. c:

Neee, sorry!! Ik wil wel zeker weten oftie me leeuk vinddd

Ik denk niet dat je er op een andere manier achter gaat komen dan dat je het gewoon vraagt.

Of je laat een van je vriendinnen hem uithoren.

vraag dan wat over wat hij van jou vind op msn ofzo als je dat makkelijker vind

het ergste wat er kan gebeuren als je hem verteld dat je hem leuk vind is dat ie je afwijst. en dat is natuurlijk heel vervelend, maar daar kom je wel overheen, en dan weet je wel meteen waar je aan toe bent.
en jullie kunnen toch altijd nog gewoon vrienden blijven? :slightly_smiling_face:

vriendinnen laten polsen :wink:

Zoenen zoenen zoenen ( ':

Ghehe (nou je kan het proberen…) XD

omg wist je dat niet?
een sneeuwbal in iemands gezicht gooien,
dat is gewoon dé manier om te laten merken dat je iemand leuk vindt.

oke dat is flauw.
ik denk indd wat Bootlegs zegt, kijken wat vriendinnen zeggen. En sowieso afspreken met hem, het maakt niet uit of je dat al eerder gedaan hebt.

Ligt het aan mij dat ik de titel niet snap?

Vandaag met hem afgesproken! WE hebben op de xbox wat gedaan, en hij keek weer met zo’n blik. Ben nu druk met hem aan ut smsen:D Maar even 1 ding dat ik niet snap: hij smsde:
S: Wat ben jij aardig :grinning:
Ik: Ja he xD
S: Ja.

weten jullie wat dat betekent?
Mijn vriendinnen hebben geen contact meer met hem,
ik ben het enigste meisje van mijn oude klas die nog contact heeft met hem. Kga strax ff smsen of hij vanavond door wil blijven smsen, of msnen. Dan kan ik hem ff uithoren :wink:
ik laat alles weten!

Eh. Dat betekent niks. Ik zeg dat ook zo vaak tegen vrienden en andersom.

Pfoe. Je zit in de 1e, je moet 'r niet zoveel van verwachten. En als hij je wel leuk vindt, vind jij 'm dan ook (opeens) leuk?

Als ie smst; wat ben je aardig zeg je toch niet ‘Ja he’. -__-
oke serieus … ><’
maargoed. Vraag gewoon wat ie nou precies bedoelde dat hij zei; wat ben je aardig.
En vraag of ie al iemand op het oog heeft ofzo. (:

HAha, moest ff snel wat verzinnen,
en dan verzin je de domste dingen.
Ik ga niet doorvragen over dat ene van wat ben je aardig,
mr de vraag van: heb je iemand op het oog.

klinkt wel goed

Thnxxxxxxxx

uppppppppp

:grinning_face_with_smiling_eyes:

en weer een upje