Vriend noemt me keer op keer dik

Ga in ieder geval niet dezelfde soort dingen terug zeggen, maar praat er eens serieus met hem over. Laat hem weten hoe je je erdoor voelt en vraag hem dit niet meer te doen. In een serieuze relatie is dat de oplossing voor dit soort problemen.

Van antidepressivia kun je ook wat dikker worden hè? Maar goed, wat wil je vriend liever; een vriendin die iets flinker is (al heb je een normaal gewicht hoor!!), of een vriendin die ongelukkig is?

Ik zou proberen uit te leggen aan je vriend hoe verdrietig en onzeker je dit maakt. Als het een goede jongen is, beseft hij zich dat hij jou helemaal geen pijn wil doen en houdt hij op. Zo niet, dan kun je je denk ik ook wel afvragen of het wel zo’n fijne gozer is.

+100000000

Bah, wat een gemene rotopmerkingen maakt jouw vriend. Als ik een vriend had en hij zou zulke opmerkingen maken, dan had hij echt een probleem met mij. :’)

Zeg dat je het niet leuk vind en dat het je kwetst! En ga niet aan die zooi beginnen!

Ik zou 'm even keihard in z’n gezicht slaan als ie zoiets zegt, hem strak aankijken en zeggen dat ie dat soort bullshit lekker voor zich mag houden en dat ie een eikel is.
Mannen hebben dat blijkbaar nodig, hij weet dus al dat je het vervelend vindt (hij vraagt of je boos bent etc), dus dan moet je maar harder zijn.

Ik heb die pillen net weggegooit. Heb ook alles aan mn beste vriendin vertelt net, en we gaan zo even naar buiten. Ik ben eigenlijk altijd wel onzeker geweest maar nooit zo erg als nu. Ik was gister te emotioneel om het mn vriend uit te leggen dus hopen dat het me vandaag wel lukt. Ik ben echt heel gesloten als het om gevoelens gaat haha.
Bedankt voor jullie tips en peptalks heeft best wel geholpen!! xx

Ik denk dat hij je gewoon wilt plagen. Sommige jongens hebben gewoon niet door dat ze door sommige grapjes bot en kwetsend overkomen. Hoe oud is hij? Komt nogal kinderachtig over namelijk.

Dit inderdaad :’) Echt ongelooflijk lullig dit, ik vraag me af of je überhaupt wel met zo iemand samen wilt zijn.

Aawh niks van aantrekken hoor!
Mijn broer (okee is heel iets anders als je vriendje, die hoort dat al helemaal niet te doen!) maakte vroeger ook altijd van die grapjes maar hij had ook helemaal niet door dat ie me er zo erg mee kwetste.
Ga met hem praten en hij moet er echt mee stoppen want dit is hartstikke rot voor jou! Sterkte :sob::muscle:

hahaha dit ja

Goed dat je in ieder geval die pillen weggegooid en het tegen je vriendin hebt verteld :slightly_smiling_face:

Aah Schat! Ik heb het zelf ook gehad, en toen ik ging vragen waarom hij doet dat deed. Toen zei hij: ‘Omdat je zelf weet dat je niet dik bent’. Dat is echt de domste reden die ik ook heb gehoord.

Maar ik denk dat je gewoon een keer goed met hem moet praten over wat het met je doet en hoe je je daarover voelt. Als je het helemaal zat ben en er niet meer over wilt praten dat had ik hem gewoon uitgescholden, misschien houdt hij dan op. Dan weet hij dat hij niet zomaar over je heen kan lopen.

Komt Goed!

x Kus

Dit is echt heel slecht advies. :flushed:

misschien ben je gewoon dik (is niks ergs aan hoor)
Ik zou sowieso zeggen dat je het echt niet leuk vindt.

Ik had hem een flinke ram verkocht

Ik denk ook inderdaad niet dat hij doorheeft dat het zoveel impact op je heeft.

Mijn vriend heeft dat ook niet door. Laatst vroeg hij of ik aangekomen was, dus ik reageerde met ja, ongeveer 1 of 2 kg ofzo, waarop hij zei: Oh, ik dacht veel meer! ;o
Heerlijk subtiel, maar ik maak me daar niet zo druk om. (: Kan me best voorstellen dat als jij er onzeker over bent dit niet echt meewerkt, dus praat er over met hem. :slightly_smiling_face:

Ik snap hoe je je voelt, niks van aantrekken…
Als hij het echt meent, dan is het niet normaal…
Ik zou het dan persoonlijk uitmaken… een jongen die tegen je dikke etc, zegt ‘‘hij moet zich schamen’’!!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,

Dikke kus.x

Dit vind jij ook niet leuk om te horen :wink:
Ik ben benieuwd of je nog met je vriend hebt kunnen praten! *stiekeme meelezer haha*

Het kan inderdaad lastig zijn om er over te praten. Misschien kan je anders een brief schrijven? Dan zal hij waarschijnlijk zelf het gesprek beginnen en dan hoef jij het niet meer te doen. Succes!