vriend niet vaak zien

ik heb een probleem, heb nu al langer dan een jaar met mn vriend,
maar ik zie hem niet zo vaak, maar 2 keer in de week en dan soms met logeren. en dat is op zich niet erg, in de vakantie zie ik hem vaker en we bellen en msnen enzo

maar mijn probleem is, hij heeft een goede vriend, en die slaapt zo’n 3 keer in de week bij hem
die is daar zo’n beetje elke dag en nu willen ze ook nog met z’n 2en in een huisje gaan wonen. ze zijn allebei niet homo voor zover ik weet:P
maar ik zit hier gewoon mee.
ik vind het niet helemaal normaal, vooral omdat ik hem dan vraag, kom je vanavond bij mij slapen? en dan zegt hij: nee ik ben de hele avond bezig met mn computer backuppen en windows installeren, en dat snap ik dan wel, maar dan hoor ik daarna ineens dat die vriend 2 keer achter elkaar bleef slapen. waarom vraagt hij dan niet of ik kom?

ik ben ook best jaloers, want als ik hem vraag of die kan bellen of als we op msn praten zit die vriend er ook vaak bij, en dan doet die gewoon stom en anders, dan zeg ik: ik mis je, en dan zegt hij: ok.

en er zal wel niks achter zitten want hij zegt dat hij wel echt van me houd en met die vriend zit die toch alleen maar world of warcraft te spelen, maar ik snap dat niet, je kan in die tijd toch ook leuke dingen met je vriendin doen?

sorry voor dit lange stukje, misschien kunnen jullie er helemaal niks mee, maar ik kan er echt niet meer tegen, en ik kan het ook niet tegen hem zeggen want die vriend is daar nu dus en dan heeft hij ‘geen zin in mijn gezeik’ en dan krijgen we weer ruzie daarover en zie ik hem nog langer niet…

oke, het gaat mij er dus niet om dat ik hem ‘niet zo vaak zie’ maar dat die vriend er elke dag is en zo’n 3 keer in de week daar logeert en ik nauwelijks.

uh. Vraag het hem?!

er zijn zoveel mensen die hun vriend maar 2 keer in de week zien. dus vind dit beetje overdreven.

dat vind die dus gezeik, en die keren dat ik hem in reallife zie heb ik ook geen zin in ruzie en zegt hij steeds dat hij wel van me houd enzo

want via de telefoon of msn krijgen we altijd ruzie en dan heb ik weer zijn avond verpest

je ziet je vriend niet weinig, zovaak zie ik hem nog niet eens xD en k heb ook al 1,5 jaar xD

en ik zou het gewoon tegen hem zeggen, en vragen wat hij derop te zeggen heeft :stuck_out_tongue:

Niet vaak zien? Ik zie mn vriend meestal 1 avondje in de week…

Maargoed als ik mijn me zo zou behandelen… Waarom zou je jouw tijd aan zo’n snotaap verspillen. Ik snap dat je van hem houdt en dat het echt niet zo makkelijk is, maar toch moet je je niet zo laten behandelen.

ik zeg toch ook dat dat normaal is, ik vind het niet zo erg, maar ik vind het gewoon stom dat hij liever tijd vrij maakt voor zijn vriend, zodat ze samen gaan gamen en andere onzin dingen doen(zegt hij zelf) en niet liever bij mij is

Als hij van je houdt is het toch goed?
Ik kan me voorstellen dat jij hem misschien vaker wil zien, maar 2x per week is al best veel.
Je moet je ook een beetje in hem verplaatsen, hij vindt het vast wel leuk om dingen met jou te doen maar óók om dingen met zijn vriend te doen, en zo te horen zijn het echt goede vrienden.

Mijn advies; spreek gewoon zelf ook wat vaker met je vriendinnen af!

dat doe ik ook best veel, ook in tussenuren enzo en ik sport 2 keer in de week met een vriendin, en dat is heel gezellig maar dan nog, waarom vraagt hij niet of ik bij hém kom logeren? waarom mag die vriend altijd logeren en ik nauwelijks…

ik vind dat je je vriend nog best wel vaak ziet… maarja ik zie mijn vriend door de grote afstand dan ook maar eens in de maand… of 2 maanden… geen kwantiteit, maar kwaliteit xD
maarja als je er echt zo mee zit, dan moet je erover praten met hem… en anders ga je gewoon wat leuks met vriendinnen doen als hij niet kan…

Omdat jij zijn vriendin bent en hij zijn beste vriend.
En zijn beste vriend kent hij waarschijnlijk langer.
Wees blij dat je hem 2 x in de week ziet.

hij kent die vriend een jaartje. en mij 3 jaar.
en die vriend komt de hele dag met broodjes kebab aanzetten. maar hem niet opzoeken in het ziekenhuis, of hem troosten als hij verdrietig is, of hem helpen met dingen die belangrijk zijn.

waarom doet iedereen alsof het mijn schuld is?

up…?

Ja maar, jongens hebben toch ook gewoon iemand nodig die met broodjes kebab aan komt zetten xD
Ik ben serieus; hij moet hartstikke blij zijn met zo’n vriendin als jij,
maar jongens hebben ook gewoon hun matties nodig om ‘onzindingen’ mee te doen. Het is wel kut voor jou, maar misschien moet je er niet teveel bij stilstaan want zoals iedereen al zegt, 2x per week elkaar zien is best veel.

oh sorry dacht dat het er vooral om ging dat je hem weinig zag, verkeerd begrepen haha. maar praat er met hem over? jij bent zijn vriendin, ik vindt dat hij het er voor over moet hebben om dan iets minder met zijn vriend af te spreken, en meer tijd voor jou vrij te maken.

Okee,
Waarom is twee keer per week niet genoeg?
Daarbij msn je en telefoneer je ook nog.

Kan je niet gewoon genieten van de leuke dingen die jullie doen als jullie samen zijn? Hij wil waarschijnlijk ook nog zn eigen leven hebben naast jou.

wij hadden eerst 1,5 jaar, daarbij zagen we elkaar elke dag, ook omdat we bij elkaar op school zaten. toen is het een halfjaar uit geweest en nu hebben we weer bijna een halfjaar. in het begin zag hij me veel vaker, kwam hij ook zelf met smsjes en lieve telefoontjes en nu gewoon niet meer én we zien elkaar minder. hij woont vrij dichtbij en we zitten bij elkaar in de buurt op school, ik zou hem gewoon veel vaker willen zien. en dat kan ook, want we hebben allebei tijd, maar ik vind het gewoon niet normaal dat hij die vriend vaker ziet dan mij, en dat hij daarbij ook nog vrij lullig en afstandelijk doet. daardoor voel ik me nog kutter dat ik hem niet zie. als hij gewoon aardig en lief zou doen en zo nu en dan nog wat van zich zou laten horen zou het geen probleem zijn.
maar hij negeert me eigenlijk vooral, dus altijd als die vriend er is.
en dat vind ik niet normaal.

Je kan zelf vragen of hij bij jou komt logeren?

Wil je hem vaker zien of vind je het gewoon irritant dat zijn vriend zo vaak bij hem is?

dat doe ik ook vaak, maar dan kan hij niet omdat die vriend of een andere er is
en soms heeft hij geen zin, en dat snap ik wel
maar dan hoor ik daarna ineens dat er wel een vriend bij hem komt slapen
terwijl ik het eerder vroeg en hij daar geen zin in had.