Vriend negeert mij of doet kortaf.

Pff, ik weet het echt even niet meer. Altijd als ik bij mn vriend ben is het heel gezellig, maar mn smsjes negeert die meestal. Sinds gisteravond doet die ook best wel kortaf, hele droge antwoorden van: ‘haha’ , ‘xd’. Zulke dingen. Ik heb hier geen zin in. Ik was gister bij hem en toen heb ik ook gevraagd waarom die bijna nooit reageerde op mijn smsjes, en dan heeft die van die smoesjes van ja mn mobiel was leeg/uitgevallen, mobiel lag boven ofzo. Ik ga vrijdag op vakantie en ik zie hem morgen nog ff. Maar ik heb hier geen zin meer in? Advies?

Misschien moet je gewoon accepteren dat het geen sms’er is! Sommige jongens (en ook meiden) houden gewoon niet van smsen!

En als je echt denkt dat er iets mis is vraag hem dat morgen persoonlijk. Gewoon of er iets is om je zorgen over te maken?

nou, zo’n vriendje heb ik ook.
hij zou eigenlijk vandaag komen, maar er waren treinen vastgelopen bij roosendaal ofzo…
maar nu reageert ie helemaal niet meer, dus ik weet niet of ik m vandaag nog moet verwachten, kan er echt gestoord van worden!

woont je vriend in roosendaal?;p

Pff lekker dan, mijn vriend had ook 2/3 uur vertraging. Maar hij kwam wel…

@ ILIKExx
haha, nee hij woont niet in roosendaal, maar hij moest vanaf zeeland via roosendaal, en er was een trein vastgelopen ofzo, dus was ie nog aan het kijken of de treinen daarna wel gingen. maar ik heb daarna niks meer gehoord, dus ik weet nu al dat ie vanavond iets stuurt van; ja, sorry. t is niet meer gelukt dus ik zie je morgen wel!

@foreveralone
ik hoop eigenlijk dat ie straks gewoon aanbelt, maar ik denk dat het niet zo is

Ik ben echt pissig nu jonge smst die zo heel droog: Kga naar een feest nu.
ik zo: oke veel plezier.
That’s it T__T

ik zou echt gek worden, ik kan best wel eens flippen omdat ie gewoon niet reageert terwijl het voor mij wel veel uitmaakt.
ik bedoel, als ie bijv, nu gesmst had van; ja ik kom niet. dan kan ik tenminste nog iets anders doen met mn leven.

Daar kan ik zoooo niet tegen hè, mijn vriend antwoord gelukkig wel normaal via sms. Soms niet, en daar kan ik dan echt poepchagrijnig van worden. Maar sommige jongens zijn idd gewoon geen smsers.

Jeetje. wat irritant.

wel raar hoor. EN als je m belt?

Okee dat is wel heel irritant… smste hij altijd al zo? Of was het voordat jullie verkering hadden wel gewoon een fanatieke smser?:stuck_out_tongue:

Bel hem, stalk hem. Hebben mannen nodig.

Ik zou hem net zo lang bellen tot ik duidelijk antwoord zou krijgen op dat kortaffe gedoe.
Kan daar echt HEEL slecht tegen namelijk.

dubbelpost*

@SNNOZZ

Ja precies! Echt mateloos irritant!

Ik vanmiddag ook met m’n vriend. Kon m vandaag de hele dag niet zien (gister ook al niet) dus ik dacht; nou, misschien vanavond wel!
Dus ik heb gesmst, na een tijdje nog niets, dus weer gesmst. Nog steeds niets, dus weer gesmst. En toen een half uur later smste hij pas dat hij gehypnotiseerd was door z’n boeken (hij moet nog 6 boeken lezen vóor morgen, daarom kon ik hem niet zien.).

Ik dacht echt zo van; ja túuuurlijk joh. je kijkt elke 4 minuten op je iPhone of je al e-mail hebt (tenminste wel als je bij mij bent) en dat ding zit ongeveer aan je hand gelijmd. En nu lees je ineens 2,5 uur niets terwijl je alleen maar stomme en saaie boeken leest (zegt hij zelf)…

En ook gewoon serieus NIET antwoorden op wat ik vroeg. Pffff… Mannen…

^ Idd, irritant he.
Heb ook vaak dat als hij bij mij is, het METEEN opmerkt assie 'n smsje krijgt.
En zodra 'ie niet hier is, en ik sms, heel lang geen reactie, duurt echt eeuwen, of ik hoor helemaal niks. En dan krijg ik dit te horen >> ‘heb m’n telefoon niet gehoord’. En dan denk ik > :face_with_raised_eyebrow:

Boys will be boys.
Zal ook nooit veranderen ook.

We hebben nu 1.5 maand ongeveer, en hij smste elke dag wel dat we nog heel lang bij elkaar zouden blijven blabla. Maar sinds een week doet die een beetje raar en ik kan zoooo pisnijdig worden als ik gewoon wordt genegeerd, ik heb het al 100 keer tegen hem gezegd maar hij leert het maar niet.

Okee, ja het kan zijn dat het ‘nieuwe’ er een beetje af is en dat hij gewoon weet dat het wel goed zit en daarom zo smst. Maar zeg het hem nog een xtje heel duidelijk dat je er van baalt, of sms een tijdje helemaal niet terug en negeer hem is. Maybe doet hij dan wat meer moeite uit zichzelf. Probeer je zelf vooral niet te erg op te fokken, hij heeft er zelf helemaal geen last van schijnbaar, je hebt alleen jezelf ermee…

[i]Oeh dat vind ik eigenlijk nog irritanter, als een jongen continu met zijn telefoon in zijn hand loopt. Als mijn vriendje dat zou doen hadden we toch echt de grootste ruzie gehad.

Anyway zoiets heb ik ook eens gehad, gesmst om afgesproken en dan krijg je uiteindelijk een smsje terug als het al te laat is in principe…[/i]

ah, dat suckt hard.
maar weetje, ik heb soms ook gewoon geen zin om te praten of te smsen, ookal is het met iemand die ik leuk vind of om wie ik geef.