Vriend misschien verhuizen..

Er is bij hem thuis over een verhuizing gesproken, zijn ouders weten niks af van zn relatie met mij en het is ook beter van niet, want anders zou het sowieso uitgaan.

Hij gaat waarschijnlijk verhuizen naar Noord-Brabant, omdat zijn vader een winkel wil openen. Nu wonen we allebei op perfecte afstand van elkaar in Noord-Holland. Misschien een kwartiertje lopen… beter kan niet.

Hij zegt: neee het gaat waarschijnlijk toch niet door blabla, maar ik heb zo’ngevoel dat het WEL gaat gebeuren, omdat dit soort ellende mij altijd overkomt. Heb veel problemen gehad met jongens en deze jongen is zo perfect in mijn ogen, ik kan me geen leven voorstellen zonder hem.

Morgen gaat zijn vader praten met een meneer die vertelt of de economische zaken gunstig zijn of niet enzovoorts…
Hoe kan ik mijn stress een beetje weghouden? En hoe kan ik ervoor zorgen dat ik denk dat het NIET gaat gebeuren, want ik geloof er nogal in dat als je iets denkt, dat het dan ook gebeurt. Maar, met dit kan ik mijn hoofd alleen nog maar erbij houden dat-ie wel zover vertrekt =(

als zijn vader wil verhuizen en hij weet niks van jullie relatie, kan jij denk ik niks doen om hem tegen te houden.
Ga ook in brabant wonen :slightly_smiling_face: is veel leuker. Haha grapje maar ik denk dat je niet veel kan doen, alleen afwachten en hopen dat het niet doorgaat.

Waarom weten zij niets van de relatie af dan?:slightly_smiling_face: Dat verhuizen kun je echt niet tegengaan als zijn vader dat echt wilt.

Er ligt zoveel kilometer spoor in Nederland… doe er je voordeel mee.

En anders gaat hij toch gewoon op kamers in Noord-Holland?

Stel hij gaat verhuizen, hij blijft in Nederland hoor, dat is geen dagen reizen, misschien 2 uur als het tegen zit. Mijn ex ging verhuizen naar Amerika, daar ben je niet in een paar uurtjes.

Inderdaad
je moet er wel wat voor over hebben
Oké ook al is de situatie kut, hij gaat niet aan het einde van de wereld wonen