Vriend met spierziekte, standjes??

Hey everyone :slightly_smiling_face:

Mijn vriend heeft dus een spierziekte. In principe is dit geen enorme belemmering wat ons seksleven betreft, maar dit betekend wel dat wij bijv. de bekende missionaris niet kunnen doen, ivm de spierkracht in zijn armen (dit zou hij niet lang volhouden).
Uit ‘gemak’ xD ga ik eigenlijk altijd on top. We hebben het er over gehad en zouden het toch wel leuk vinden als hij ook een ‘dominantere’ rol kan hebben qua standje :stuck_out_tongue:
Vandaar de vraag, hebben jullie ideetjes met welke standjes wij dit zouden kunnen bereiken?
Thaanks !!

Allebei staan en dat jij voorover bukt? Dat kost hem dan geen kracht om zichzelf omhoog te houden.

Zal het zeker ter sprake brengen haha, dacht ik ook idd, maar twijfel hier een beetje over ivm t lange staan in combi met de beweging :stuck_out_tongue:

Vroeg het aan m, maar t lange staan is a no helaas.

Dat is wel een idee jaa, thx :slightly_smiling_face: En 3 gezien die iig het proberen waard zijn haha. Hoop dat het wat is, anders moet ik gwn heel creatief worden met andere dingen voor de change zegmaar XD

Op je zij tegen elkaar aan liggen.

Lepelen inderdaad, of jij op je buik, dan kan hij op je liggen.

Misschien een zittende doggystyle? Dus gewoon doggystyle alleen rust hij dan met zijn billen op zijn voeten. Moet jij wel het grootste deel van het werk doen, maar dan kan hij met zijn handen om jouw heupen toch het tempo aangeven.

Mijn vriend heeft reuma en dit is inderdaad een bekend iets bij ons. Veel ‘‘dingen’’ kan hij gewoon niet op dat gebied. Het is erg frustrerend en lastig.

staand doggy style

Alles wat staand is kan niet. Ik was vandaag bij hem, maar alsnog een lastig gebeuren xd dus weer in oude gewoontes vervallen.
En het is inderdaad frustrerend soms, hij heeft Duchenne, wat betekend dat hij door de jaren heen steeds meer achteruit zal gaan qua spieren (levensverwachting van 40/50). Dus wil ik gewoon nu er, naar verhouding, nog niet erg veel aan de hand is veel leuke dingen doen. Ook op dit gebied dus XD

Alles waarbij hij zit of ligt is dus wel een optie… hij zittend op een stoel of bank, Hij kleermakerszit en jij erop met jouw benen om hem heen (tip!) en…eehhh ik zou de hele kamasutra er gewoon even bij pakken.

Misschien zit hier iets voor hem bij: http://www.wewomen.be/relatie/album861016/kamasutra-0.html#p7

Bij missionaris kan hij ook op je gaan liggen, waardoor hij meer op zijn ellebogen dan op zijn armen steunt (ik weet niet of dit ook te zwaar is of niet), dan kan je elkaar echter niet aankijken.

Super bedankt! :slightly_smiling_face: Heb zeker al een aantal ideeën nu, en met het doorspitten van de kamasutra zullen er hopelijk nog wat opties komen. Verder wordt het dus uitproberen haha. Het zal even uitvogelen zijn wat te zwaar is en wat niet, maar de mogelijkheden zijn er iig ^^