Vriend met Pfeiffer !

Hey,
Mijn vriend heeft nu al een jaar last van de ziekte van Pfeiffer, en is nog steeds elke dag erg moe. Hij kan erg weinig qua activiteit, en natuurlijk heeft hij het er moeilijk mee. Ik vind het ook moeilijk om hem zo te zien, en ben er eerlijk gezegd ook wel klaar mee (met die ziekte van hem). Zijn er meer meisjes die een vriendje hebben/ hebben gehad die pfeiffer heeft?

Hoe bedoel je precies dat je er klaar mee bent?

Ik heb zelf pfeiffer gehad, mijn vriend niet :slightly_smiling_face:

Nouja, ik bedoel daarmee dat ik heel graag wil dat hij binnenkort weer beter wordt :wink: Ik vind het nogal vervelend. (voor hem is het nog vervelender I know) Hoelang/hoe erg heb jij het gehad? En hoe merkte je dat het weer over was?

Ja ik snap dat je het vervelend vindt maar ik zou dat niet laten merken want er is niks ergers dan onbegrip!
Ik heb het wel minder lang gehad, ongeveer 7 maanden, en heb het ongeveer 2 maanden zo erg gehad dat boodschappen doen al te veel was. Met veel rusten ging het geleidelijk steeds beter :slightly_smiling_face: Merk nu nog steeds wel dat ik sneller moe ben dan een gemiddeld persoon van mijn leeftijd, zo’n nasleep kan heel lang duren. Ik word niet meer belemmerd erdoor!

Ik had/heb pfeiffer. Ik kreeg het ongeveer toen ik een jaar samen was met mijn vriend. Ik ben nu (2 jaar later) nog steeds vaak moe. Wel kan ik gewoon leuke activiteiten doen, het is nu meer de nasleep ervan. Hij heeft het nooit gehad.

Wat bij mij hielp, en misschien bij hem, minder suikers eten, veel water drinken en veel fruit! En sporten schijnt ook goed te helpen, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd haha