Vriend mee op vakantie

haai iedereen!

ik denk erover om mijn vriend mee te vragen op vakantie! We gaan dan gewoon 2 weekjes met wat familie van me, waar ik al jaren mee op vakantie ga. Nu vroeg ik me af of er misschien hier mensen zijn die daar leuke of minder leuke ervaringen mee hebben? Dan hoor ik het graag!

Hoe lang zijn jullie al samen?

Ik zeg gewoon: doen :slightly_smiling_face:
Tenzij het niet mag van je ouders/familie.
Maar het kan altijd gezellig worden toch?

Voordelen:
+ je hoeft hem niet te missen
+ hij ziet je favo vakantiebestemming

Nadelen:

• je zit constant bij elkaar, dus je gaat misschien wat vaker ruzie hebben (van die kleine irritaties)

En meer kan ik niet verzinnen. (’:

Ik ga deze zomer met mijn vriend en zijn ouders en zusje mee op vakantie, ik heb dus nog geen ervaring. Niet met zo’n lange tijd, wel ooit met weekendjes weg dat hij mee ging en dat ging altijd heel goed ;’)
Verdeel wel de tijd tussen je familie en je vriendje, want anders kunnen er ook kleine ruzies ontstaan denk ik.

Ik ben twee jaar geleden met mijn vriend mee gegaan met zijn familie (hij was het jaar daarvoor met de mijne meegegaan, maar toen waren we met minder mensen!)

+ Het was leuk om samen een appartement te delen.
+ Het was gezellig met anderen erbij, zodat je elkaar niet continu hoeft aan te staren.

• Bijkomende verplichtingen: We werden 's ochtends vroeg wakker gemaakt door zijn kleine neefje die een half uur op de deur bonkte, we waren niet echt vrij genoeg om ons eigen gangetje te gaan (meegaan naar strand met de anderen etc.).
  • Tien dagen waren behoorlijk lang; we waren met zijn tienen en op één moment was dat wel vermoeiend.

^ Het was wel hartstikke leuk verder hoor :’)

@ Eevha
haha hard times met zo’n neefje! ik heb dan een nichtje van 12 die meegaat (zij is de jongste) dus dat valt reuze mee (: en we gaan waarschijnlijk kamperen op een apart veldje samen met mijn neef en zijn vriendin dus we hebben wel privacy gelukkig!
en inderdaad dat je niet alléén met elkaar hoeft op te trekken is ook wel fijn!

@VintageROCKS
we zijn nu bijna 1,5 jaar samen en mijn ouders stelde het zelf voor dus dat zit wel goed haha!

bedankt!

Oh dan zou ik het zeker doen :slightly_smiling_face:

Ik ga net een maand met mn vriend en zn ouders hebben we nu al mee gevraagd voor wintersport over n week. en ja dat is snel maar alles voelt goed, en je kan net zo goed ruzie krijgen met iemand die je al 10 jaar kent ofzo. gewoon meevragen ! gezellig !

Mijn ouders stelden het ook zelf voor, zodat ze niet iedere keer de laptop kwijt waren aan mij omdat ik met hem wilde skypen haha. Maar hij is nu al 2x meegeweest op wintersport, en ging hartstikke goed.

Maar het ligt er inderdaad aan hoe lang jullie al samen zijn, en hoe je vriendje bij jouw ouders ligt. Als ze totaal niet met elkaar om kunnen gaan, of als het wat moeilijk gaat, zou ik zeggen nee. Maar als je ouders gewoon normaal en goed met hem om kunnen gaan, waarom niet?

Ik ben zelf twee keer een weekje met mijn vriend mee geweest. Dat ging prima eigenlijk, ik kan het super met zijn familie vinden dus het is niet zo dat we steeds met z’n tweeën waren. Heb eens een avondje wat met zn oom/stiefpa etc gedaan, een keer wat met zn broer etc.
Hij gaat deze zomer twee weken met mij mee op vakantie maar daar zie ik ook weinig problemen in:P Anders moet je zoiets niet afspreken. (Het kan altijd niet goed gaan natuurlijk maar je moet er van te voren wel zeker van zijn dat het goed gaat).

Voor jou: Zolang hij het goed met jouw ouders/broers/zussen etc kan vinden zou ik het gewoon doen =)