Vriend mee op vakantie

haai iedereen!

ik denk erover om mijn vriend mee te vragen op vakantie! We gaan dan gewoon 2 weekjes met wat familie van me, waar ik al jaren mee op vakantie ga. Nu vroeg ik me af of er misschien hier mensen zijn die daar leuke of minder leuke ervaringen mee hebben? Dan hoor ik het graag!

Hoe lang zijn jullie al samen?

Ik zeg gewoon: doen :slightly_smiling_face:
Tenzij het niet mag van je ouders/familie.
Maar het kan altijd gezellig worden toch?

Voordelen:
+ je hoeft hem niet te missen
+ hij ziet je favo vakantiebestemming

Nadelen:

• je zit constant bij elkaar, dus je gaat misschien wat vaker ruzie hebben (van die kleine irritaties)

En meer kan ik niet verzinnen. (’:

Ik ga deze zomer met mijn vriend en zijn ouders en zusje mee op vakantie, ik heb dus nog geen ervaring. Niet met zo’n lange tijd, wel ooit met weekendjes weg dat hij mee ging en dat ging altijd heel goed ;’)
Verdeel wel de tijd tussen je familie en je vriendje, want anders kunnen er ook kleine ruzies ontstaan denk ik.

Ik ben twee jaar geleden met mijn vriend mee gegaan met zijn familie (hij was het jaar daarvoor met de mijne meegegaan, maar toen waren we met minder mensen!)

+ Het was leuk om samen een appartement te delen.
+ Het was gezellig met anderen erbij, zodat je elkaar niet continu hoeft aan te staren.

• Bijkomende verplichtingen: We werden 's ochtends vroeg wakker gemaakt door zijn kleine neefje die een half uur op de deur bonkte, we waren niet echt vrij genoeg om ons eigen gangetje te gaan (meegaan naar strand met de anderen etc.).
  • Tien dagen waren behoorlijk lang; we waren met zijn tienen en op één moment was dat wel vermoeiend.

^ Het was wel hartstikke leuk verder hoor :’)

@ Eevha
haha hard times met zo’n neefje! ik heb dan een nichtje van 12 die meegaat (zij is de jongste) dus dat valt reuze mee (: en we gaan waarschijnlijk kamperen op een apart veldje samen met mijn neef en zijn vriendin dus we hebben wel privacy gelukkig!