Vriend me niet meer echt echt leuk

hi lieve meiden, ik zit een beetje vast met mezelf en ik wil jullie graag om advies en tips vragen.

sinds 2 maanden vind mijn vriend me niet meer echt echt leuk, maar wel leuk en is hij ook niet meer echt echt verliefd, maar wel verliefd. dit heeft hij me gister verteld en ik heb bijna 1 jaar met hem. hij zegt dat ie aandacht gaat zoeken van andere meisjes en dat hij dan ook denkt van, had ik maar geen vriendin. hij heeft tijd nodig zegt hij om er achter te komen wat hij wil en ik wil hem ook alle tijd gunnen, maar ik ben gewoon heel bang.

bang dat als ik niks doe, hij me dan verlaat. maar bij alles wat ik doe, ben ik ook bang dat het teveel is. bang dat ie niet inziet wat de waarde is van wat we hebben en ik ben gewoon heel bang hem te verliezen.

zitten meer meiden in zo’n situatie? of hebben jullie tips over hoe ik er mee om moet gaan en om hem in te laten zien wat de waarde is van wat wij hebben?

dikke kus

Lastig, ik snap wel hoe je je voelt.
Maar iemand die liever geen vriendin heeft en met andere meisjes zit te flirten heb je toch liever niet als vriend? Je doet jezelf te kort.

Geef het idd tijd, of spreek samen af dat je een Time-out neemt. Ieder zn eigen leventje weer voor een tijdje en dan moet hij maar beslissen of hij jou mist of niet.

Heel veel sterkte!

hij gaat er wel normaal op in, maar vind de ‘nieuwe’ aandacht fijn omdat het bij ons niet meer spannend is zegt hij. als hij dan bij mij is vind ie het fijn, maar soms denkt ie dus ook van had ik maar geen vriendin.

[i]Hmm, ik zou niet weten of ik met zoiets überhaupt om zou kunnen gaan. Maar in ieder geval hij zegt dat hij tijd nodig heeft, dus gun hem inderdaad die tijd. Maar inderdaad, misschien maakt dat het juist erger, of juist niet. Dat weet je gewoon niet. Gevoelens voor iemand kunnen veranderen, helaas… En als hij dan aandacht gaat zoeken bij andere meisjes en dan denkt was ik maar vrijgezel, dat kan nooit goed zijn denk ik…

Maar ik heb het nog nooit mee gemaakt dus ik weet het ook niet eigenlijk. In ieder geval succes![/i]

Oke, maar… Nouja kijk he, ik heb nu anderhalf jaar met mijn vriend, maar ik kan zeker niet zeggen dat het niet spannend is. Maar daar doen we denk ik ook wel moeite voor, om het spannend te houden.

Maarja, liefde moet van 2 kanten komen… Ik denk nog steeds dat het niet goed kan zijn als hij vaker denkt: had ik maar geen vriendin.

Het is natuurlijk heel lullig voor jou dat hij liever vrijgezel is voor jou.
Laat hem het uitzoeken, als die je niet mist, weet je dat, zo wel vind ik het alsnog niet echt eerlijk voor je.

Geef hem de tijd, maar niet dat je jezelf erin verliest.

Ik snap hoe je je voelt! Echt heel rot!

Ik zou er vooral over blijven praten

ik ben gewoon zo bang dat ik hem kwijtraak, omdat ie hij om het dan zo maar te zeggen, vrij wilt zijn! ik weet gewoon niet wat ik moet doen om hem in te laten zien dat wij veel meer hebben dan dat ‘vrij’ zijn zegmaar…

oh ik snap echt precies wat je bedoelt!

ik zou proberen afleiding te zoeken en leuke dingen gaan doen met vriendinnen of met familie :slightly_smiling_face:

Tja… mensen komen en mensen gaan in je leven, hoe veel je ook van ze houdt. En ik zeg je eerlijk als hij vrij wilt zijn dan is hij je niet waard. Vooral dat hij soms denk dat hij liever vrijgezel wilt zijn…
Kom op dat kan zich toch geen vriendje noemen!

Je moet natuurlijk zelf beslissen hoe je hier mee om gaat, wij kennen hem niet maar… als je zo met deze relatie door blijft gaan, gaat het JOU heel veel pijn doen… Dus je snapt de hint wel

je hebt gelijk dat jullie hem niet kennen, want hij is echt de liefste jongen die ik ken die me zo heeft geholpen overal boven op te komen en me altijd steunt.

zou gewoon willen dat er een manier was om het duidelijk te maken dat ie echt geen domme dingen moet gaan doen

Ik sluit me ook aan bij Mel_

ik voel me echt gewoon leeg en gebroken…

He, ik weet ongeveer hoe je je voelt. Bij mij was het helaas te laat, hij vond me al een paar maanden minder leuk en kwam er 1,5 maand geleden pas mee toen hij het uitmaakte na 1,5 jaar een relatie te hebben gehad. Ik was (en ben) echt heel pissed dat hij toen niets gezegd heeft. Jouw vriend zegt dat hij het spannender vindt met anderen, maar misschien moeten jij juist dan iets nieuws proberen. Een dagje weg, sexy lingerie, iets doen wat jullie nooit doen. Laat zien wat hij mist als hij single is. Ik hoop dat het lukt, bij mij was het te laat :slightly_smiling_face:

+1

Dit is echt normaal na 1 jaar verkering…Jullie hebben misschien even tijd apart nodig. Maak het spannend, laat 'm weer achter je jagen, heb weer leuke dates zoals in het begin. Jullie moeten gewoon ‘de vlam aanwakkeren’.

mijn vriend had precies hetzelfde, wij hadden toen 14 maand maar 2 maand ong daarvoor vertelde hij mij ook van dat hij niet echt genoeg meer voelde. Hij voelde nog wel wat maar niet genoeg om nu al vast te zitten aan een meisje.
Daar kán je gewoon niks aan doen, jammer genoeg! We zijn toen uiteindelijk uit elkaar gegaan omdat hij het niet meer wou, en ik wou dat wel maar waarom met een jongen houden die niet echt voor je gaat daar ben je gewoon te jong voor! maar nu uiteindelijk zijn we weer bij elkaar! Omdat hij me miste en hij dat niet doorhad toen die met mij had toentertijd… en nu gaat het alweeer 8 maand goedd !

ik zou zelf bij jezelf te raden gaan of je nou wel bij een jongen wil blijven die niet volledig voor jou gaat, ik wou niet zien dat ik mezelf te kort deed, en dat zorgte ervoor dat ik mezelf hartstikke veel pijn deed. Misschien als jullie tijdje uit elkaar zijn? dat jullie elkaar gaan missen

Ah, wat fijn! :slightly_smiling_face:

superlieve berichten allemaal, jullie helpen met echt met jullie eigen verhalen!
hij heeft nu gewoon even tijd nodig zegt ie en dat snap ik ook wel
maar volgende week vrijdag hebben we een jaar dus weet niet hoe ik daarmee om moet gaan. heb ook tegen hem gezegd dat ik dacht dat we het weer spannend moesten maken maar hij zei dat ie niet wist hoe. maar misschien de keren dat we elkaar gaan zien dat we dan gewoon weer iets leuks gaan doen zoals eerst