vriend, maar verliefd op iemand anders

Ik heb al anderhalf jaar een vriend, en het gaat al weken slecht tussen ons, we hebben minstens 3 keer per week echte ruzie, met schreeuwen en alles erbij, en ik blijf toch bij hem, maar ik heb nu al een tijdje het gevoel alsof ik niet meer echt van hem hou.
Nu is er een vriend van mij, waar ik gisteravond ben geweest, ik had me al een hele tijd niet zo gelukkig gevoelt, en hij was zo lief voor me, en ik ben dus echt verliefd op hem. Nu weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen. Meiden please help, ik ben zo in de war!

Je kan het maar best uitmaken met je vriend , anders hou je hem toch maar aan het lijntje. (:

Het uitmaken met je vriend, wat anders?

ben je nog zo gelukkige met je huidige vriend?
maar je hem wilt ook niet kwijt.
maar bij die anderen vriend voel je veel prettiger
als bij die ander gelukkige voelt en je staat er ook zelf achter dat je een besluit neemt.
of je gaat met vriend er goed over praten hoe de relatie stand houdt

Je bent na een dag verliefd? En waarom gaat het slecht tussen jou en je vriend, heeft dat een reden?

Ik heb ongeveer hetzelfde als jij. Ik ben verliefd geworden zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar het is gewoon iets waar je geen controle over hebt. Voor ik het weet was ik zo verliefd. Maar ik vind het het niet waard om het uit te maken met m’n huidige vriend. Ik ga ervoor vechten.
Pas als je echt weet dat het niks meer word met je vriend en je echt door wilt met die ander, dan moet je het uitmaken.
Houd je beide benen op de grond, ik weet hoe verleidelijk het is om je over te geven aan je verliefdheid. Dus pas alsjeblieft op dat je niet (ookal is het niet zo bedoeld) vreemd gaat. Daar krijg je enorme spijt van.

Nee die jongen ken ik ook al ruim een jaar hoor alleen sinds kort vind hij mij leuk en ik hem eerst niet alleen nu dus wel
En ja, mjn vriend besteed alleen aandacht aan zijn scooter, blowt erg veel en drinkt aardig wat ( vooral gister toen ik weg was ) en ik wil gewoon een drugsvrij leven, en niet iemand die de hele dag aan het sleutelen is, mij de schuld geeft van kwijtgeraakte onderdelen, en chagerinig tegen me doet als zijn scooter het niet doet…

Ja oke ik snap het. Hmm lastig. Ik zou in eerste instantie een gesprek aan gaan met je vriend, dat er echt iets drastisch moet veranderen wil het nog werken tussen jullie…

ja dat heb ik gister ook gedaan, alleen hij was toen moe, en wou slapen, en er kwam niks binnen bij hem, ondertussen was hij ook op internet scooteronderdelen te zoeken, en ik ben al ruim 3 maanden bezig met zeggen dat dit geen normale relatie is, alleen dan is hij 1 dag lief en daarna s het weer fulltime scooters…

uitmaken. heel simpel.

Hmm oke, dan denk ik dat ik het toch uit zou maken als je het al zo lang zegt… Maar dan sowieso niet gelijk een relatie aan gaan met die andere jongen, of ja dat zou ik niet doen.

nee ik ga niet gelijk een relatie aan, alleen is er nog een probleem mijn vriend en die jongen, zijn collega’s van elkaar

uitmaken.

weet je zeker dat hij alles fout doet in deze relatie? want ik hoor een hoop verwijten naar hem toe, maar je hoort altijd dat een ruzie van 2 kanten komt. ik zeg niet dat jij ook 1000 dingen fout doet, maar misschien is een beetje eerlijke zelfreflectie wel even gezond? en praat er een keer rustig over en wees ook eerlijk tegen elkaar. daar los je al een hoop mee op.

Het enige wat ik fout doe is wss dat ik hem te weinig vrij laat, maar dat is omdat ik hem niet vertrouw met drank en drugs, dus ik ben bang als hij ergens heen gaat zonder mij, dat ie dan gaat drinken en drugs gebruikt en dan gewoon op de scooter terug gaat… en dat is al bijna een jaar zo
Verder ben ik echt de huisvrouw. ik ruim op ik was af ik vouw kleren en maak schoon, ik doe alles voor hem. alleen hij niks voor mij

als je zeker weet dat het niet meer werkt en je echt niks meer voor je vriendje voelt is het het beste voor jullie beide om het uit temaken.
maar ik zou nog wel een tijdje wachten voor je iets met een ander begind.
als het zo slecht gaat met jou en je vriend kan je ook denken dat je in love bent met die ander omdat hij je de aandacht geeft die je eigenlijk zou willen van je bf maar dan hoef je hem niet meteen leuk te vinden.
dus kijk of het nog werkt zo niet uitmaken en eventjes een tijdje single zijn das mijn tip :wink:
succes der mee iig x.

Maak het eerst maar eens uit met je vriend, neem even rust van alles en kijk dan verder wat je wilt.

Ik heb het uitgemaakt met hem, omdat het gewoon beter is voor ons allebei, ik heb even tijd voor mezelf en hij ook en hij kan nu gewoon bezig met zijn scooter en doen wat hij leuk vind.

Wat goed =) Ik weet zeker dat je een goede keuze hebt gemaakt.