Hoi meiden
Ik ben al een lange tijd samen met een hele lieve jongen maar laatste tijd gaat het niet zo goed.
Hij maakt mij heel erg onzeker. Misschien niet opzettelijk maar de dingen die hij doet en zegt doen mij wel veel pijn.
Van mezelf ben ik al behoorlijk onzeker en ik ben in het verleden ook vaak lelijk en plat genoemd. Nu niet meer want ik heb wat meer rondingen gekregen en ik draag nu makeup enz.
Nu heb ik niet hele dikke rondingen maar plat ben ik ook niet (vind ik dan).
Mijn vriend zegt altijd dat ie mij mooi vind en dat ie veel van mij houd. Helaas als we op straat zijn dan zegt ie bijvoorbeeld van: ooh dat meisje is fucking mooi! Zulke dingen hoor ik dan best vaak. Ik heb er met hem over gepraat dat ik het niet zo fijn vind als ie die dingen zegt en dan zegt ie van: Ja maar ik zie je niet alleen als een vriendin maar ook als mijn beste vriend dus dan mag ik toch gewoon mijn mening geven? Daardoor had ik het gevoel alsof ik een beetje overdreef want ook al heb je een relatie, ik kan niet zn ogen uitprikken en hij kan nog steeds anderen mooi vinden dus ja.
Alleen nu hebben wij er ruzie over gehad want hij liet mij een meisje op snapchat zien ‘‘kijk schat ze heeft echt mooie billen he?’’ en doordat ik zo onzeker ben was ik helemaal tegen hem uitgevallen omdat ik normaal gesproken het voor mezelf hou omdat ik niet jaloers wil overkomen. Nu had ik hem verdrietig gemaakt omdat ik zo boos werd en toen zei hij van ‘‘ja ik maakte gewoon een grapje, je weet toch dat ik jou de mooiste vind? Waarom moet je dan zo op mij flippen?’’
Daarna was het weer goed maar toen begon mijn vriend weer over andere meisjes en hun billen. Toen op gegeven moment begon hij over mijn billen en dat die nogal klein waren vergeleken met die anderen en dat ik misschien mijn billen moet trainen. Ik voelde mij nogal beledigd maar ik probeerde er ook maar een grapje van te maken van ‘‘ja misschien moet ik maar siliconen in mijn billen stoppen dan krijg ik ook eindelijk hele mooie billen’’ en toen zei hij gewoon van ‘‘Ja niet alle meiden met mooie, volle billen hebben siliconen hoor’’ en toen zei ik van ja oke dan ga ik wel squads doen dan vind je hopelijk mijn billen daarna wel mooi. Ik had gehoopt dat ie zou zeggen dat ie ze al mooi vond maar hij antwoordde met ‘‘ja misschien wel’’ Ook liet hij een meid zien met hele ronde billen en toen begon hij helemaal van ja schat zo rond zijn die van jou niet. Toen zei ik op gegeven moment dat ie moest kappen met die kut opmerkingen en kregen we weer ruzie omdat volgens hem hij niks tegen mij kan zeggen of een grapje kan maken zonder dat ik boos word.
Neem ik hem te serieus, overdrijf ik of is dit werkelijk niet oke?