Vriend maagd ik niet ?!

Hee ik heb een probleempje!
ik heb een hele lieve vriend nog niet zo heel lang
Maar hij is dus nog maagd en ik niet … maar we hebben het er nog nooit echt over gehad dus nouja ik vermoed wel dat hij nog maagd is weet ik bijna wel zeker…
maar ik wil het hem eigenlijk wel vertellen van hmeer want volgens mij denkt hij van wel… maarja het is nou ook zo iets om zo ineens te zeggen “ben geen maagd meer”
tjaa dus hoe moet ik het hem vertellen en niet zo van ik vertel het hem dat hij dan meteen denkt van nu moet ik het perse doen met haar zegmaar :blush: als iemand mij snapt Hihi

Truth or Dare doen en dan bij de truth’s opbouwen totdat; ben je nog maagd? en als hij dan antwoord geeft geef jij ook antwoord :’)
*geen idee of je dit een goed idee vind maar okee*

Praat er over wanneer jullie praten over seks

Hmm dat is misschien juist het probleem daar hebben we het nog niet echt over gehad … eigenlijk nog helemaal niet

Njaa … miss begint hij er wel over , als jullie bijv. wat langer bij elkaar zijn.
Idd dat truth or dare is wel slim , mr dan moet je dat natuurlijk wel alleen met zn 2e doen :wink:
Denk dat je daarmee het snelste erachter komt
En als je het spelletje niet hebt , zeg je gewoon dat je dievia internet kon downloade en hebt uitgeprint.

Of je vraagt het gewoon een keer als jullie met zn 2e alleen same thuis zijn , gewoon subtiel richting dat onderwerp gaan en dat dan vragen :wink:

Succes!

(bedoel als je n relatie met elkaar hebt , mag je dat toch best van elkaar weten , zodat je rekening met elkaar kan houden , hij zal het ook wel spannend vinden de 1e keer :wink: )

je kunt er toch gewoon normaal en open met elkaar over praten?
misschien niet omdat jullie dan nog niet zo lang hebben, maar als over seks praten nog niet eens kan moet het ook niet belangrijk voor jou zijn dat hij nog maagd is en jij niet en dat je hem dit wil vertellen.
zie eerst maar eens dat jullie er ontspannen over kunnen praten, dan pas zorgen maken om de rest.

ga als hij slaap lekker op zn harde paal rijden en vraag het dan nog eens. ik denk dat je dan het antwoord al weet :stuck_out_tongue:

Jezus, jij hebt echt een afwijking volgens mij.

Wil je dat het joch een hartaanval krijgt ofzo? Nooit gehoord van bad timing zeker.

Gatver.

jonges denke hele dag aan sex zegge ze tog, dus ookwel als ze slape hebbe ze m hard

Houd jezelf bezig houden met wetenschappelijke bewijzen en de Nederlandse taal in plaats van conclusies trekken van fabeltjes! :'3

houd jij jezelf maar bezig met de nederlandse taal.
“houd jezelf bezig houden”

Jij bent echt irritant weet je dat.
Triest figuur…

Ik was dat woord vergeten te wissen. Dat betekent niet dat ik de taal niet beheers … en ik hoopte eigenlijk dat je de nuttige informatie eruit zou pikken? Dus niet in fabeltjes geloven… :pensive:

Ach ja volgens mij is het kind niet zo heel erg slim. Als je haar reacties en topics bekijkt :crazy_face:

Hmm… I see… Is zij 19? No way >.<

Echt ik vraag me om wat er zowel niet in jou hoofd omgaat he…

Ik wil het liever niet weten. o.0