Vriend logeert bij ander meisje

Ik vroeg me af wat jullie hier van vinden.

Even een korte uitleg om de situatie beter te begrijpen;
Mijn vriend en ik zijn 2,5 jaar samen, het gaat de laatste tijd niet zo lekker tussen ons. (zie mijn andere topic; http://forum.girlscene.nl…nnen/list_messages/245804)
Gisteren ben ik met hem en een 3 vriendinnen van hem de stad in gegaan. Hartstikke gezellig geweest. Ik moest om half 12 weg (omdat het niet anders ging met t openbaar vervoer). Mijn vriend moest om half 1 thuis zijn. Niet zomaar ‘thuis’, want hij woont sinds kort in een woning van jeugdzorg, waar hij dus onder begeleiding staat van mentoren.
Ik vertrek om half 12 en ik ga er van uit dat hij niet veel later zal vertrekken, omdat ook hij op tijd thuis moet zijn.
Om 1uur wordt ik gebeld door het fasehuis, hij is nog niet thuis. Om 4 uur krijg ik een smsje van hem met de tekst; ‘Heey lieverd ik slaap bij X. want er werd niet meer open gedaan, xxx’
X. is een van die vriendinnen met wie we mee zijn gegaan en het viel me al op dat hij continu aan haar zat, bij haar zat, continu indruk probeerde te maken.
Net werd ik weer gebeld door zijn mentor. Ik zeg dat ik een smsje van mn vriend heb ontvangen om 4 uur en zeg wat daar ongeveer in stond.
Zijn mentor vind het raar, want er was blijkbaar een briefje op de deur geplakt met dat hij aan moest bellen wanneer hij thuis zou zijn. Zijn mentor zei dat als mn vriend had aangebeld, hij het zeker gehoord zou hebben.

Zouden jullie deze situatie vertrouwen…?

Misschien kan je met hem praten als hij terug is, zeg dan dat je dit soort dingen niet fijn vindt en misschien kan je de volgende keer mee gaan.

kloptr niet dittt

Ik zou het niet vertrouwen, misschien moeten jullie even goed met elkaar praten.

^dit

ik zou ook even met hem gaan praten, want ik zou het in jouw situatie echt niet fijn vinden dat hij zo vreemd doet.

ik zou zeker even een goed gesprek houden , want dit komt een beetje verkeerd over

Nee klopt niet, volgens mij is daar ook nachtdienst en dat ze daar dan ook er een slaapwacht is. Zodat ze weten dat hij thuiskomt als je vriend dan thuiskomt s’nachts. Onder andere voor dat.

Well… opzich vind ik het niet erg als mijn man bij een ander meisje slaapt. Zolang hij maar niet bij haar IN bed ligt, en er niets is gebeurt.
Misschien kun je aan de mentoren vragen om een gesprek met hem aan te gaan (met jou erbij).

Hier is duidelijk iets niet in de haak. Hij verbergt ietsen slaapt bij een ander meisje. Gesprek aangaan met die mentor erbij en confronteer hem hiermee. Dit is namelijk best een kut actie van 'm.

ik zou vraagtekens bij krijgen

mm, ik zou hem ermee confronteren… en k zou t sowiezo uitmaken? want hij had anders wel bij jou geslapen inplaats van haar, kortom, niet te vertrouwen!

Hij had me beloofd vandaag om 10uur te bellen, heeft hij nog steeds niet gedaan en hij neemt niet op. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen…
Wat ik wel weet is dat als hij idd vreemdgegaan is het nu écht over is. Dit zou de 8e keer zijn dat hij me zoiets flikt.

Moet ik naar zn mentor bellen of niet? Het is een ontzettende eikel en hij vind me al een enorme zeur…

Hmm, ik vind dit echt vreemd. Waarschijnlijk gaat ie gewoon vreemd.

Oei, hier klopt iets niet.

ik zal toch even goed met hem gaan praten,
ik heb je vorige topic niet gelezen maar je geeft al aan dat het niet zo lekker liep de laatste tijd, ik persoonlijk zou het helemaal niks vinden als mijn vriend bij een ander meisje slaapt, je geeft zelf ook al aan dat hij veel aan haar zat zou dan toch dingen gaan denken.
en wss licht hij ook nog eens tegen je en is hij niet eens ‘thuis’ geweest.
dus gewoon even goed met hem gaan praten

succes !

liegt *

Dit. Het enige positieve aan dit hele verhaal is dat je vriend jou eerlijk heeft verteld waar hij was.