Ik vroeg me af wat jullie hier van vinden.
Even een korte uitleg om de situatie beter te begrijpen;
Mijn vriend en ik zijn 2,5 jaar samen, het gaat de laatste tijd niet zo lekker tussen ons. (zie mijn andere topic; http://forum.girlscene.nl…nnen/list_messages/245804)
Gisteren ben ik met hem en een 3 vriendinnen van hem de stad in gegaan. Hartstikke gezellig geweest. Ik moest om half 12 weg (omdat het niet anders ging met t openbaar vervoer). Mijn vriend moest om half 1 thuis zijn. Niet zomaar ‘thuis’, want hij woont sinds kort in een woning van jeugdzorg, waar hij dus onder begeleiding staat van mentoren.
Ik vertrek om half 12 en ik ga er van uit dat hij niet veel later zal vertrekken, omdat ook hij op tijd thuis moet zijn.
Om 1uur wordt ik gebeld door het fasehuis, hij is nog niet thuis. Om 4 uur krijg ik een smsje van hem met de tekst; ‘Heey lieverd ik slaap bij X. want er werd niet meer open gedaan, xxx’
X. is een van die vriendinnen met wie we mee zijn gegaan en het viel me al op dat hij continu aan haar zat, bij haar zat, continu indruk probeerde te maken.
Net werd ik weer gebeld door zijn mentor. Ik zeg dat ik een smsje van mn vriend heb ontvangen om 4 uur en zeg wat daar ongeveer in stond.
Zijn mentor vind het raar, want er was blijkbaar een briefje op de deur geplakt met dat hij aan moest bellen wanneer hij thuis zou zijn. Zijn mentor zei dat als mn vriend had aangebeld, hij het zeker gehoord zou hebben.
Zouden jullie deze situatie vertrouwen…?