Vriend laat niks van zich horen..

Ik ben laatst 2 weken op vakantie geweest naar Italië, mijn vriendje ging tijdens dat ik daar was ook 1 week naar Renesse. Ik had geen internet en we konden dus 2 weken alleen maar communiceren via sms, ik smste hem elke dag wel een keer, maar vaak reageerde hij gewoon niet (toen hij nog niet in renesse zat, anders begreep ik het misschien wel wat meer). Op een gegeven moment ben ik gestopt met smsen en heb ik afgewacht tot hij iets uit zichzelf zou sturen, dit heeft een aantal dagen geduurd waar ik dan best wel van baal omdat ik graag iets van hem zou horen. Nu ben ik ondertussen weer thuis en hebben we elkaar weer een paar dagen gezien en is hij woensdag zelf vertrokken naar turkije. Ik heb hem die dag voordat hij vloog nog even op msn gesproken, maar sindsdien heb ik helemaal niks meer van hem gehoord. Geen 1 smsje, over hoe de reis is verlopen en hoe het daar is ofzo. Hij is er dan wel pas 2 dagen, maar het is toch normaal om op zn minst 1 smsje te sturen? Omdat hij dit toen ik op vakantie was ook al zo deed heb ik naar hem gestuurd van ; hoe het daar is en dat hij ook wel eens wat mag laten weten. Hier heb ik natuurlijk nog geen reactie op gehad… (hij is gewoon met zijn ouders op vakantie dus niet dat hij met vrienden weg is, wat het weer iets makkelijker te begrijpen zou maken)

Vinden jullie dat ik gelijk heb dat ik me hier kut over voel? Of stel ik me nu aan? Want ik heb er misschien wel een beetje spijt van dat ik dat smsje heb verstuurd, want ik heb geen zin om moeilijk gaan te doen terwijl hij op vakantie is. Maar ik voelde me op dat moment gewoon kut, en vraag me af hoeveel moeite het kost om 1 smsje te sturen…

Ik snap dat je je klote voelt, maar het is nu niet anders!
Je kan hem moeilijk gaan dwingen, want daar reageert hij toch niet op waarschijnlijk. Ik zou het afwachten, en als hij niks van zichzelf laat horen weet je dat het niet goed zit!
Sterkte!

Hmm denk niet dat je je druk hoeft te maken hij denkt daar waarscheinlijk niet aan!De meeste jongens houden niet zo van smsen en doen het daarom ook amper…

zou het gewoon laten en lekker leuke dingen doen zodra hij smst kan je hem ook even een dag laten wachte ofzo{(zelfs dat zal die niet door hebben denk)
en dan kan je gewoon met hem praten zodra die thuis is dat je dat niet zo leuk vind bv dat hij niet heel de dag moet smse maar afentoe een smsje dat hij veilig is aangekomen of dat hij een leuke dag heb is wel leuk toch?zal die vast wel begrijpen:)

Ja dat is kut, ik had dat namelijk ook bij m’n ex en dan kan je nergens meer aan denken behalve aan het feit dat je graag een sms van hem wilt en je kan ook bijna nergens meer van genieten. Dat 1 smsje sturen voor jongens soms zo moeilijk kan zijn ;s
Ik kan je helaas niet helpen. Sowieso wanneer hij terug is er over praten dat je het gewoon kut vind dat hij niet reageerd ofzo… Verder weet ik het ook even niet, lastig aangezien hij in Turkije nu zit. Je kan hem ook proberen te bellen als hij echt niet reageerd, gewoon om te zeggen dat je bezorgd bent?

Bedankt voor de reacties,
ja ik ben ook van plan om gewoon maar af te wachten omdat ik er geen zin meer heb dat alles van mijn kant moet komen. Terwijl dat normaal eigenlijk helemaal niet zo is als nu…
maar hem bellen ben ik niet van plan, ik wil niet opdringerig doen en misschien wel zijn vakantie dan verpesten??

Ja ik was ook altijd bang dat ik te opdringerig was, maar achteraf denk je dan echt dat dat bullshit is. Als hij een paar dagen niks van zich laat horen kan je hem toch best even bellen met de vraag of alles wel gewoon goed gaat toch? En trouwens, je bent z’n vriendin, dan zal je zijn vakantie toch niet verpesten als je hem even belt? Ik zou het echt gewoon doen, anders dan voel je je alleen maar kutter…

Nee dat is waar, als het goed is vind hij het leuk als ik bel.
Ik wacht toch nog even een dag of 2 af, en als ik dan niks hoor bel ik hem waarschijnlijk wel
bedankt!

ik zou m idd even bellen, en dan op een subtiele manier vragen waarom hij niet terug smst, zovan : "goh, zijn mijn smsjes soms niet aangekomen? " :stuck_out_tongue_winking_eye:

ow en trouwens, ik heb me 2 jaar terug ook helemaal suf lopen smsen, niks teruggehad, bleken ze niet aangekomen te zijn omdat t landnummer niet voor het mobiele nummer stond…

nee dat komt er automatisch voor te staan bij een smsje ofzoiets, was in italie ook zo en dat is ook prima gegaan, en ik heb al een ontvangstbevestiging gehad dus daar kan het ook niet aan liggen…

het is toch je vriend,
dus is helemaal niet raar als je hem belt
had hij je maar moeten smsen want hoelang duurt het nu om ff een smsje naar je toe testuren!
heel veel succes!

Misschien heeft hij gewoon niets interessants te melden.