Hee allemaal
Ik heb al een lange tijd een super lieve vriend en ik zou hem voor geen goud kwijt willen.
Alleen is er iets wat ongelofelijk aan mij begint te knagen en ik word er gek van.
Mijn vriend is heel erg aanhankelijk en daar is op zich niks mis mee en ik vind het ook niet erg.
Maar nu word het gewoon teveel.
Paar voorbeelden:
Als wij niet afspreken dan moeten wij perse skypen/bellen etc. en hij blijft appen en vragen tot ik met hem ga skypen of bellen.
Ook als we in de avond skypen en ik zeg dat ik moe ben en wil slapen en hij is nog niet moe reageert ie helemaal chagrijnig en geïrriteerd.
Meestal zijn wij vaak ook bij elkaar als wij niks te doen hebben maar soms heb ik daar ook geen zin in en blijf ik thuis en dan zegt hij van ja dan kom ik wel en als ik zeg van nee ik wil gewoon even rust dan word ie ook verdrietig/boos.
Het zelfde als wij bij elkaar zijn (daarom wil ik soms niet bij hem zijn) want telkens als ik dan lekker op mijn laptop zit of een boekje aan het lezen ben of uberhaupt iets voor mezelf aan het doen ben komt ie bij me en zit ie te zeuren dat ik saai ben of dat we iets moeten gaan doen of dan kan hij niet van mij afblijven.
Begrijp mij niet verkeerd ik zie mijn vriend graag en wij plannen vaak leuke dingen in of doen leuke dingen samen maar ik ben iemand die het fijn vind mijn eigen ding te doen en niet heletijd rekening te hoeven houden met een ander of zorgen maken dat diegene zich niet kan vermaken. Ook heb ik soms geen behoefte om veel te praten of wil ik gewoon echt alleen zijn met niemand om mij heen maar HIJ SNAPT HET NIET!
Iemand tips dat ik het over kan brengen zonder hem te beledigen of te kwetsen? (Want hij is erg onzeker en gelijk bang dat ik hem niet meer zie zitten)