Vriend laat me achter

Hee girls, ik en mn vriend hadden afgelopen dagen ruzie over van alles, het gaat op t moment heel slecht tussen ons. Ik zit nu in corona en ik ben niet met mijn vriend, we hadden steeds ruzie dus daarom is ie niet eerder naar me toe gekomen. Ik zit nu op de 5e dag en nu pas vandaag kwam hij, hij bracht alleen wat aparte dingen mee. Lasagna voor in de oven, pindarotsjes en een klein flesje ice tea want we zouden op afstand een jointje roken. Nu was ik best verdrietig dat hij zulke stomme dingen gaf wat ik wel heel lief vond maar echt niet leuk om te geven aan je vriendin die je al 5 dagen niet hebt gezien en alleen maar via bellen hebt gesproken. Dus ik ginf even boven zitten omdst ik verdrietig was, op t moment zei ik tegen mijn zusje dat ik best verdrietig was met de dingen die hij me gaf. Uiteindelijk had mn zusje dat tegen mn vriend gezegd en ik ging naar beneden met jas aan en was klaar om met hem een jointje te gaan roken. Ik kom binnen en hij zegt dat hij weg gaat, dat zn bus over 10 minuten gaat en hij dus met een vriend gaat zuipen. Omdat ik niet dankbaar was met de dingen die hij me gaf, uiteindelijk liep hij echt naar de bus en ik zei huilend sorry dat ik dat niet zo bedoelde. En het boeit m niks en stapt gewoon de bus in, vervolgens liep ik rechtdoor en liep ik gewoon een rondje voor afleiding. Hij belt me twee keer en appt me twee keer om te zeggen dat hij wilt dat ik naar huis ga en niet verder ergens heen loop. Maar wat vinden jullie hier nou van ik ben zo verdrietig dat ie toch nog de enigste en eerste dag dat hij kwam weg was gegaan terwijl ik daar huilend stond ( maar overigens hem heel veel pijn had gedaan afgelopen dagen met de ruzie) en hij nu gewoon weer is weg gegaan en dan nog ook nog zorgen maken dat ik niet naar huis ben gelopen. Wat moet ik hiermee ik vind t zo kut. Help

Xx

Waarvoor maak je nog een topic aan, want je reageert ook niet op je andere. Als ik je vriend was had ik je allang gedumpt. Eerst aan z’n hoofd blijven zeuren met je ziekelijk jaloerse gedrag, komt ie langs met iets leuks voor je, is dat ook niet goed. En je hebt corona, hij hoort ook helemaal niet op bezoek de komen.

Je bent vreselijk vreselijk vreselijk jaloers en ondankbaar. Waarom zou hij nog moeite doen voor je?

Ik vind het al heel lief van je vriend dat hij iets mee neemt en gezien je vorige topics al helemaal!
Ik vind echt dat je aan jezelf moet werken, ondankbaar en jaloers

1 like

Beetje heftig verwoord vind je niet? Ik ben naar hem toe gegaan heb sorry gezegd en hij stapt de bus in, ik ben inderdaad jaloers maar ik vind t zo jammer dat hij die sorry niet kon accepteren.

^^Ik denk dat die sorry een beetje nutteloos is eerlijk gezegd, na alles wat je hebt gedaan en gezegd

Ik vind het moeilijk om te werken aan mijn jaloezie ik denk dat het wel mogelijk is want ik heb echt ontzettend veel spijt en ik zie nu in dat mijn houding niet meer kan zo. Zijn er eventueel tips hoe ik t veel minder kan maken?

Jij verdient hem niet eens. Ik heb even al je topics gelezen, en het komt er op neer dat al jullie ruzies komen omdat jij ZIEKELIJK jaloers bent.

Laat hem gewoon naar zn vrienden gaan en app/bel weet ik veel hem dan niet de hele tijd!! Dit is gewoon super toxic en zo houdt de relatie nooit lang meer stand.

heeeeey ik ben nieuw hier add me ff ik vv me zooo hard

Tip: Focus op alles waar je dankbaar voor moet zijn. Hij komt op bezoek, terwijl dat niet eens mag, neemt dingen voor je mee, appt en belt je zodat je veilig thuis komt etc. En gewoon meer loslaten, dat is de key. Is soms misschien wat lastiger, maar uiteindelijk het wel waard (Uit ervaring)

In de eerste plaats zou ik, als ik jou was, wat minder joints roken. Van teveel cannabis kun je nogal self-centered worden. Daarnaast zou je eens kunnen proberen om het van je vriend z’n kant te bekijken. Probeer je eens voor te stellen hoe het voor hem moet zijn om zo behandeld te worden.

Een keer ons advies aannemen en stoppen met 101 topics maken.