Vriend krijgt veel aandacht.

Heey ,
Ik ben redelijk jaloers aangelegd, dus misschien dat ik daardoor wat overdrijf maar ik wil dit toch even kwijt.
Mijn vriend krijgt namelijk redelijk wat aandacht van andere meisjes, vooral omdat hij superspontaan is. Daarom viel ik in eerste instantie ook voor hem. Hij verteld me wel altijd dat ik alles ben wat hij wil en dat ik echt niet bang hoef te zijn dat hij vreemdgaat. Maar gister avond is hij bijvoorbeeld uitgegaan, en hij drinkt nooit, ook niet met uitgaan. En gister was hij dus wel dronken. En ik weet dat er ook wat meisjes zijn geweest die met hem wouden dansen ( hij heeft nee gezegd). De groep met wie hij ging was vooral op vrouwenjacht. En op de een of andere manier ben ik gewoon heel bang dat hij toch iets heeft gedaan door de drank maar dat hij het gewoon niet meer weet. Ik weet dat het eigenlijk gewoon super stom is, maar 2 dagen geleden hadden we een beetje ruzie gehad en dat maakt me alleen maar banger. Het is wel weer allemaal goed nu.
Maar ik kan maar niet wennen aan het idee dat mijn vriend veel aandacht krijgt van andere meisjes. Iemand tips hoe ik daar een beetje van af kan komen?

Het enige wat ik kan zeggen is; vertrouw hem.
Voor de rest weet ik geen tips, dus zie het maar als een upje :slightly_smiling_face:.

ik kan niets zeggen van ik ben echt stikjaloers, dus dan ga ik je alleen maar ellende bezorgen xD

haha zelfde probleem. Mijn vriend is ook zo spontaan en meiden zien dat vaak aan voor flirten. Ik vertrouw erop dat hij geen rare dingen doet. (ben zelf ook redelijk jaloers). Zoek afleiding en anders moet je er met hem over hebben)

Ik ben zelf niet jaloers aangelegd. Je moet hem leren vertrouwen. Je zegt dat hij nooit drinkt, en die avond dronken was. Hij zei dat hij niks heeft gedaan, dus dan is het toch al juist een bewijs dat als hij een beetje van de wereld is dat hij dan toch niks uitspookt met andere meisjes? Misschien kan je het erover hebben dat je daar mee zit?

Hahaha mijn vriend drinkt ook nooit, en als hij gaat stappen is hij de hele avond berichtjes naar mij aan het sturen op whatsapp xD hij vindt er niks aan als ik er niet bij ben :slightly_smiling_face:

Ik ken het!
Maar mijn vriend krijgt dan wel veel aandacht alleen veel meiden uit mijn klas hebben ook gewoon veel aandacht nodig (vinden ze…) en gaan die dan bij hem zoeken.
Ik ben zelf meer een nogal onzeker type dus ik ben snel bang dat als hij iets zou doen het dan door mij komt. Maar ik zou hem gewoon vertrouwen en als hij dan alsnog iets doet met andere meiden dan weet je dat hij niet de ware is. Maar voor nu zou ik hem gewoon vertouwen en het er met hem over hebben als je dat fijn vind!

Als jullie elkaar echt vertrouwen, dan hoef jij je nergens zorgen over te maken hoor.
Hij heeft toch voor jou gekozen? Nou dan! Dan zit jou jaloezie gewoon puur tussen de oren. (: