Vriend komt snel..

Hoi! Ik heb een beetje en awkward vraagje…

Ik heb een hele leuke vriend en inmiddels bijna een jaar. We hadden altijd hele fijne seks, maar sinds een maand, misschien iets langer, komt hij supersnel klaar. En dan heb ik het echt over 10 seconde.

Ik neem hem niks kwalijk maar toch is het lastig natuurlijk en hij baalt er zelf ook enorm van. Hiervoor ging het namelijk wel goed. Heeft iemand misschien een idee waardoor dit komt of ervaring met het oplossen hiervan? We hebben zelf namelijk geen idee waardoor het kan komen en op internet kan ik ook geen gouden tips vinden…

Dit is niet awkward hoor, kan gebeuren. Misschien moet je vriend eens proberen wat vaker zelf te mastruberen of dit te doen voor dat hij jou ziet, waardoor hij het waarschijnlijk langer vol kan houden als jullie seks hebben?

Herkenbaar! Dit probleem heb ik ook een tijdje met mijn vriend gehad… hij schaamde zich er erg voor en dat vond ik vervelend voor hem. We hebben het erover gehad en heb ik gezegd dat hij zich misschien wat vaker moet aftrekken. Nu gaat het weer zoals vroeger! :slightly_smiling_face:

Mijn vriend heeft hetzelfde, maar hij heeft het altijd al gehad. Hij zegt dat het komt doordat hij besneden is. Misschien is jou vriend dat ook? Dan is het ook wat gevoeliger enzo. Maarja als tip is het gewoon vaker aftrekken haha

Het is soms gevoelig voor hem. Je kunt afspreken dat jullie eerst rustig vrijen en dat jij klaarkomt en naar de toeloop tot het einde hij.

mijn vriend heeft dit ook.
Maar idd op de dagen dat hij al daarvoor met zichzelf bezig is geweest heeft hij het niet zo snel.
Wij doen meestal gewoon eerst even hand en mondwerk tot hij klaarkomt en dan na een half uurtje kroelen beginnen we weer opnieuw en dan duurt het wel gewoon een stuk langer.

Mijn vriend komt altijd heel laat wil dit dan zeggen dat hij minder rmoet aftrekken? Ik heb het dan echt over dat ik hem een half uur tot uur moet bevredigen of dat we 1 en half uur seks hebben.