vriend komt snel klaar

Lieve allemaal,

Ik heb nu 3 jaar een relatie met mijn vriend en hebben het samen erg leuk. Het is alleen minder ‘gezellig’ tijdens seks. Hij komt vrij snel klaar en zorgt er steeds vaker voor dat ik niet klaarkom. We hebben geprobeerd met pauzes, condoom en meer dagen tussen seks (nu 1 of 2 keer per week). Maar dat lijkt niet echt te helpen. Nou schaamt hij zich daar zo voor dat hij steeds minder het initiatief neemt. Zo ook dat hij mij afwijst zodra ik aangeef zin te hebben. Ik heb hem meerdere keren gezegd dat ik er niet wakker van lig en dat het wss te maken heeft met het feit dat het bij hem op werk wat minder loopt.

We wonen samen met nog 3 andere mensen in een huis (een stelletje en nog een enkeltje), dunne muren helpen hier ook niet echt bij… :cold_sweat:

Ik weet niet echt wat ik zou moeten doen en vroeg mij af wat jullie als tip(s) zouden kunnen geven.

:bowing_man:

Mijn vriend heeft dit ook. Hij komt echt binnen een paar stoten klaar (minder dan een halve minuut iig)
Wat we vaak doen als het echt langer moet duren, is eerst laten klaarkomen door orale seks en daarna opnieuw beginnen en dan “voor het echie”

NC

Er zijn ook jongens die daarna geen zin meer hebben of het duurt superlang. Ik denk dat minder vaak seks er juist alleen maar voor zorgt dat hij nog sneller komt.

Dit dacht ik ook inderdaad. Maarja, om nou elke dag seks te hebben om dit op te lossen lijkt me ook niet zo ideaal

Vervelend voor je, ik snap dat jij ook wel lekker klaar zou willen komen. Ik zou hem ook eerst een keer oraal klaar laten komen en hopen dat hij het de 2e keer wat langer volhoud. Of je zou hem je eerst kunnen laten vingeren tot je zelf bijna klaarkomt, en als je bijna op je hoogtepunt bent hem bij je naar binnen laten glijden.

Je vroeg om tips

Mijn vriend en ik hebben nu ongeveer 4 jaar samen. In het begin had hij het ook dat hij heel snel klaar kwam met de seks. Na een paar stoten was het zover en daarna was het voor mij niet meer zo leuk en kwam ik daarna nauwelijks klaar.
Misschien dat het je helpt als ik vertel hoe wij het nu doen. In het begin hebben wij ook geprobeerd met pauzes en langer wachten. Wij vrijen 2 of 3 keer per week. Hij vindt het fijn als ik hem eerst pijp. Dan nemen wij daarna de tijd om bij elkaar wat te voelen en gaat hij mij vingeren.
Meestal ben ik wel gauw nat en probeer ik echt te ontspannen. Al hij daarna in mij komt, vinden we het allebei fijn en dan gebeurt het zomaar dat hij weer opnieuw klaarkomt. Het helpt ook als je flink de tijd neemt voor elkaar en ook geile woordjes fluistert. Dan gebeurt het vaker dat ik ook een of twee orgasmes krijg.
Je moet alles wel met elkaar bespreken vooraf en het moet natuurlijk geen automatisme worden, want ook spontaan komt er wel eens een vrijpartij en ik maar er dan geen punt van dat hij dan snel klaarkomt. Ik weet dat hij daarna de tijd voor mij neemt. Soms beft hij me en daar geniet ik ook van. Ook laat ik hem wel merken als ik veel zin heb. Het belangrijkste is dat jij hem aangeeft wat je fijn vindt (en omgekeerd) en de tijd nemen.