Vriend komt niet klaar?

Nou, maar goed dat ik nog een account had dat ik nooit echt heb gebruikt,
want ik wil deze vraag niet echt stellen op m’n gewone account.

Mijn vriend en ik zijn al best een tijd samen en we hebben al wel eens seks gehad,
wat vaker gewoon handwerk enz. Het gaat altijd goed als het aankomt op opgeilen.
Ook hij wordt stijf/hard, hoe je het wilt noemen.
Maar als het erop aankomt, komt hij dus niet klaar. Er komt wel wat voorvocht,
zo heet dat geloof ik, vrij maar niet zeg maar… Echt zoals het is als hij echt zou
klaarkomen. Dit heeft hij maar één (!) keer gehad namelijk.

Ik heb al best veel geprobeerd, handwerk, mondwerk en het “echte” werk. (Mondwerk wil hij mij “niet aandoen.”
terwijl ik het helemaal niet erg vind om te doen… :/)
Maar het lukt hem niet, en mij juist wel. Vaak zelfs, dus ik begin me schuldig te voelen. Heeft iemand tips/alternatieven voor wat we al doen?

Heb je er wel eens met je vriend over gepraat? Het kan namelijk ook zijn dat hij niet wilt klaar komen in jouw/bij jouw. Anders moet je daar zeker over praten! En vragen wat hij lekker vind of nog wilt uitproberen. En toch zal ik mondwerk een keer proberen, dat vinden mannen juist heel fijn en stimulerend.

misschien is hij te gespannen, t schijnt dat je dan zo aan het stressen bent dat t niet meer lukt, of je moet andere standjes proberen? tja als je echt alles geprobeerd heb dan misschien zelfs dokter? maar aangezien hij wel een x gekomen is moet er niks raars aan de hand zijn,

Komt hij wel klaar als hij zichzelf trekt dan? Ik zou er inderdaade ook over praten en een keer mondwerk proberen. Misschien lucht het voor hem al op als de druk weg is dat ie klaar moet komen. Geniet er gewoon allebei en dan komt het vanzelf wel.

Dubbel… en een aantal spelfouten in het bericht hierboven zie ik!

Kan hij wel klaar komen als hij zichzelf rukt? Dan lijkt het me dat jij iets fout doet… Als hij dat ook niet kan dan ligt het aan hem.

ja of hij vind het nog allemaal te spannend had mijn ex ook in het begin

Ga je niet schuldig voelen! Daar wordt het sowieso niet beter van.
Ik denk dat het grotendeels aan hem ligt. Dat hij gespannen is. Of dat hij zó gefocust is op het feit dat hij wil klaarkomen dat het gewoon niet meer lukt.

Mijn vriend is op seksueel gebied soms nog steeds best onzeker. Als het dan niet meteen lukt komt het soms ook niet meer op klaarkomen aan.

Ik denk dat hij er teveel mee bezig is dat hij moet ‘presteren’ voor jou.
Praat erover, dat moet gewoon kunnen.

ik denk ook dat het daaraan ligt, mijn vriend heeft dat ook vaak.

De mijne komt juist best wel snel, haha.

Maar ik heb geen idee, heb eigenlijk niets aan de andere reactie’s toe te voegen… ):

Maar wat wil je dan vragen of zeggen? :blush: want ik heb hetzelfde, alleen om nou letterlijk te vragen of hij zich concentreert op klaarkomen leek me ook zo raar…