Vriend komt na 2 maanden, wat doen?

Hoiii ! :grinning:

Ik heb bijna 3 maanden een vriend, en na 5 weken verkering moest hij weer naar Nederland (ik woon in Frankrijk), maar nu komt hij over 2 weken naar Frankrijk toe voor mij :grinning: We hebben dan ruim 2 maanden niet gezien.

Ik vind het super leuk, maar ik weet niet echt wat we dan kunnen doen :stuck_out_tongue: Mischien dat jullie nog wat ideetjes hebben ? Want hij komt bij mij in m’n appartement in Bordeaux, alleen moet ik gewoon naar school tot 5 uur bijna elke dag, en als ik dan thuis kom wil ik ook niet echt thuis blijven zitten.
Ik had al een paar dingetjes bedacht :

• Boswandeling in bos naast m’n appartement
  • Bordeaux bezoeken
  • Mischien zwemmen in zwembad naast m’n appartement
  • Dvd kijken
  • Pizza halen

Hebben jullie nog leuke ideetjes? Ook wat ie alleen kan doen als ik er niet ben?

Dankje !! :grinning: xx

Eiffeltoren beklimmen :hugs:

@ luvinyou, no offence hoor, maar Parijs ligt nou niet bepaald om de hoek bij Bordeaux.

@TS ik weet t niet :blush: ik denk dat je in Bordeaux alleen al genoeg te doen hebt , ben een beetje fantasieloos. Zie t maar als een upje :slightly_smiling_face:

Haha, ok bedankt :stuck_out_tongue: xD

Nee, eiffeltoren is nét iets te ver :stuck_out_tongue:

ik denk dat het samen zijn al leuk genoeg is :’)

pak dan ook gelijk die picknick in Central Park mee!

x’D Haha

Maareuh, komen er ook nog serieuse reactief, of … :stuck_out_tongue:

Hoelang blijft ie? Lekker Frans koken met z’n 2en?

:stuck_out_tongue: Haha, ja, maar ik kan niet koken !
Maar dat kan tuurlijk ook =)

Hij blijft een week :grinning: En dan als ik vakantie heb (de week daarna) gaat hij met mij mee naar Nederland :stuck_out_tongue: En dan moet hij weer naar school :pensive:

uhmm…
shoppen?
gewoon beetje chillen in een park ofzo.
muziekje erbij, hapje, drankje…
kan je uren doorbrengen hoor!
of ga samen naar een andere stad.
ga uiteten…
je kan zoveel doen!

FRANKRIJK.
haha ;p eehm, zwemmen in de zee :3?
of is dat te koud?
misschien picknicken in een park ofzo ;p of picknicken op het strand.

Doen wat je wil doen! Ik zou niet focussen op wàt jullie gaan doen maar gewoon van elkaars gezelschap genieten. Ik denk dat hij al erg blij is dat hij lekker met jou gewoon op de bank kan liggen.

Haha, zwemmen in de zee? xD Er is niet overal strand en zee in Frankrijk hoor :stuck_out_tongue:
Maar picknicken is opzich wel leuk idee :slightly_smiling_face:

maar wel vlakbij bordeaux toch :flushed:?

xD Nee niet echt :stuck_out_tongue:

^^ Up ? :stuck_out_tongue:

Niemand ideeen meer?