vriend klaarkomen

Hey allemaal ik weet dat dit een nieuwe account is maar dat is omdat ik annoniem wil blijven. Daarom gebruik ik niet mijn normale account.
Dit is een vraag dit al langer in mijn hoofd speelt daarom dit topic.

Waar mag jou vriend klaarkomen?

In mijn geval mag mijn vriend eigenlijk overal klaarkomen zolang het niet in mijn ogen komt.

Niet op mijn kleding en gezicht… ;p

Raar onderwerp ? xd.
Maar iig niet op gezicht.

idd, niet op mij!
blegh, vies en plakkerig. soms wel, maar als ik daarna nog naar huis moet of als we niet gaan douchen daarna dus echt niet. en het liefst ook niet in mijn bed haha. maar gelukkig bestaat de condoom. & de douche.

Gewoon op zichzelf of in me of op bed ofzo desnooods :stuck_out_tongue: Niet op me haha.

Haha yuk.

Precies :3

Precies :3

Alleen IN mij.

Haha, nou meestal alleen in mn mond of letterlijk in me zeg maar.
Pas gaf ik hem de keuze om op mij klaar te komen omdat we toch in de douche stonden, maar hij vind dat zelf ook maar ranzig. :stuck_out_tongue:

Doet me denken aan die film : There’s something about Mary xD

Maar idd niet in gezicht of haren!

in mij (alleen met condoom ookal slik ik de pil oanders voel ik me echt smerig)
in mn mond maar dat liever ook niet al te vaak
en als ik hem trek dan maakt ie het zelf af omdat hij niet wil dat ik t anders over mn handen en alles krijg :stuck_out_tongue:

Dus als ik t zo bekijk doe ik nog aan redelijk ''schone sex" :stuck_out_tongue:

maakt mij niet echt uit… Als ik er maar niet helemaal onder zit xD

hij komt altijd over mij heen klaar

ook een keer in m’n oog …
hij moet iets beter leren mikken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zolang het maar niet in mijn ogen komt… Of mijn haar! Verder maakt het niet echt uit, ik vind niet super vies en hij vindt het geil :3

Rare vraag :’)

Op zijn buik of in zijn ondergoed, ik wil geen rotzooi op mijn bed in mijn kleren of op me.

niet op me kleren, haar en in me ogen :grinning:

ik ben nog niet zo ver gegaan maar als ik dat soort regels had en hij zou zich er niet aan houden moet hij het zelf van me aflikken :’)