Met zn libido heeft het niks te maken. Idk waarom het niet kan maar libido is wel wat anders.
Dat hij zich eens in de drie dagen aftrekt wil niet per se zeggen dat zijn libido laag is, mss vindt hij aftrekken saai/minder leuk dan seks. Weinig jongens kunnen meerdere keren op een dag klaarkomen, simpelweg omdat dat voor velen lichamelijk niet mogelijk. Dat heeft niks te maken met of hij jou wel of niet aantrekkelijk vindt. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.
x
Is 1 keer in de 3 dagen weinig dan? Ik dacht dat dat wel normaal was…
dat is geloof ik echt niet waar haha, vijf keer is wel een beetje veel, het kan zijn dat het heel dom is wat ik nu uitkraam, maar misschien ligt het gewoon aan die aanmaking van sperma?
Hahah ja t zou kunnen… ben iig heel benieuwd naar wat de dokter te zeggen heeft. Heb verder ook geen vergelijkingsmateriaal ofzo, dusja. Vroeg me af hoe dat bij andere meiden zat
Ik snap wel dat je hiermee zit hoor. Zou niet weten hoe het zou komen. Wel fijn dat hij even langs de dokter gaat!
Kan jij nog klaarkomen als je moe bent?
Met jouw vriend is niks mis hoor, het is normaal als een jongen maar een keer per dag klaar kan komen. En het is ook normaal dat hij zich niet zo vaak aftrekt, niet iedereen heeft een hoog libido en eens in de 3 dagen kan ik ook niet bepaald een laag libido noemen. Ik snap niet waarom hij naar de huisarts zou gaan hiervoor, die stuurt hem ook gewoon naar huis met de boodschap dat het normaal is.
Je hoeft je nergens zorgen over te maken. Er zijn heel veel verschillen tussen de jongens. Ik had vriendjes die gemakkelijk 5 keer op een dag konden klaarkomen, zelfs na elkaar met een kwartiertje rust of zo. En anderen konden dat niet. Het was wel zo dat de tweede keer er minder zaad uit kwam maar dat lijkt mij logisch.
Het is zeker niet zo dat als hij nu “maar” een keer klaarkomt, hij dan over 20 jaar “nog minder” zal kunnen klaarkomen!
Maar vele jongens vinden sex ook fijn als ze niet klaarkomen. Dus als hij de tweede keer wel hard wordt, kunnen jullie dan niet gewoon lekker vrijen zonder op zijn klaarkomen te focussen? Hij kan jou toch laten klaarkomen en daar ook van genieten?
Ik kan ook maar 1 keer per dag klaarkomen. Of 's ochtends vroeg en 's avonds laat. Ga daar echt niet voor naar de dokter hoor haha, volgens mij is dat hartstikke normaal. Tuurlijk heb je jongens die 5x op een dag kunnen komen, maar als je maar 1x kan is dat ook wel normaal. Seks zonder klaarkomen is ook fijn.
Vergeet niet dat er weinig mensen open over dit thema praten en dat er heel vaak overdreven wordt. Op het internet lees je vanalles he! 5 maal per dag is zeker niet de regel. De landelijke gemiddelden qua sex liggen zo op 2-3 keer per week dacht ik.
En het is ook volledig normaal dat je vriend minder zin heeft in sex als hij gestresst is en vermoeid. Dat heb ik zelf ook, hadden al mijn vriendjes en ik ben er zeker van dat dat bij jou ook het geval is.
Zeker niet nodig hiervoor naar de dokter te gaan lijkt me. Maar als jullie hier op gaan focussen dan zal het zeker niet verbeteren!
Waarom vind je het erg als ie niet klaarkomt? Je kan toch ook seks hebben zonder dat ie klaarkomt.
Een vriendje zei me eens dat je niet echt sperma nodig hebt om klaar te kunnen komen. Je komt dan gewoon klaar zonder dat er veel sperma uit komt. Weet niet of dat waar is.
En ik heb ook gehoord dat mannen automatisch sneller sperma aanmaken als ze vaker klaarkomen. Dat sperma in de ballen worden opgeslagen en als die “vol” zijn wordt de aanmaak verminderd. Dat lijkt dus een flexibel systeem te zijn haha. Weet niet of ik me goed uitdruk.
het laatste klopt, het eerste gedeeltelijk. Dat is alleen als iemand vaker klaarkomt op een dag. Dan komt er minder uit omdat er simpelweg minder sperma is want het merendeel is er al uit
Mijn vriend komt ook ‘‘maar’’ een keer op een dag klaar. Tuurlijk zijn er wel eens uitschieters maar dat gebeurt zelden.
Mijn vriend kan wel meerdere keren op een dag komen, maar dan moet hij wel goed hebben gegeten, maar ik denk dat het per lichaam verschilt.
Jammer dat dit per lichaam verschilt. Anders had ik je zijn favoriet menu gevraagd. Zou dan meteen aan het koken zijn gegaan