Vriend kan "het" niet doen

als ik met mijn vriend in bed lig en we zoenen een beetje gaat alles nog goed, maar als we het willen doen gaat zn stijve ineens weg:PxD

wat moet ik hier nou mee.:stuck_out_tongue:

x

ehm nouuu

als ik met mijn vriend in bed lig, dan ligt hij op zijn rug en ik ga dan boven op hem zitten en dan trek ik hem nog een beetje af. Dan voel je vanzelf wel of hij stijf genoeg is… en dan moet je hem met je hand er maar in zien te krijgen.

successss;$

:’)

Fokker of gewoon iemand anders die denkt grappig te zijn?

^ Ziekelijk om zoiets neer te zetten. maargoed ieder z’n ding

da’s best triest ja…

[b][message=6198892,noline]MijnZelf schreef op 03 October 2010 @ 23:23[/message]:[/b] Hij heeft waarschijnlijk kanker in een van zijn nieren. dit komt heel vaak voor bij mannen, daarom hebben mannen vaak maar 1 nier.

:’)

Stiekem vind ik dit wel humor, al mag je daar eigenlijk niet mee spotten.

wat kaaas zegt

Kan ook gewoon stress zijn, weet niet of het zn eerste keer is?

[b][message=6198892,noline]MijnZelf schreef op 03 October 2010 @ 23:23[/message]:[/b] Hij heeft waarschijnlijk kanker in een van zijn nieren. dit komt heel vaak voor bij mannen, daarom hebben mannen vaak maar 1 nier.
Waar slaat dit op? Ik kan hier echt niet om lachen gewoon.

Zenuwen. Heeft mijn vriend ook last van, maar het is zijn (naja onze xd) eerste keer. Dus dan vind ik het wel begrijpelijk, vind het ook helemaal niet erg, we doen t rustig aan. Maarja, je kan hem vragen of hij misschien zenuwachtig is ofzo?

dat heeft mijn vriend ook!
tis zijn 2e keer, maar dit is zijn eerste keer dat er echt liefde in het spel is enzo.
hij wil het wel, maar hij denkt teveel na, wil mij geen pijn doen en mijn eerste keer perfect maken.
ik wacht nu gewoon tot hij er echt klaar voor is… meer kun je denk ik niet doen

Misschien is ie te gestresst.

Mijn vriend had het ook.
Stel hem gewoon gerust, dat het wel goed zal komen. Speel een beetje met hem :stuck_out_tongue:
En gewoon wachten tot hij er echt voor klaar is :grinning:

homo?

slotje