Ik heb al bijna 1,5 een hele lieve vriend B, het is altijd erg gezellig en ik hou echt superveel van hem!
Nu is er op mijn school een jongen S en mijn vriendinnen, en ik trouwens ook, denken dat hij mij leuk vindt. Gewoon omdat hij telkens om mij heen hangt en contact met mij zoekt. Omdat het gewoon een aardige jongen is praat ik gewoon met hem en dat moet lijkt mij geen probleem zijn. Ik weet zelf dat ik S tótaal níet leuk vindt want ik ben helemaal hoteldebotel van B.
Nu vertelde ik dat dus aan mijn vriend van die jongen op school, nu voelt hij zich bedreigd, tenminste, dat gevoel krijg ik. Ik heb al meerdere malen verteld dat dit echt niet nodig is en dat ik de aandacht van S eigenlijk heel irritant vind (wat overigens ook zo is). Eerst maakte mijn vriend er nog grapjes over maar nu wordt het heel vervelend, hij blijft maar doorgaan. Zo zei hij laatst toen hij bleef slapen en ik tegen hem aanlag 'Lig je ook altijd zo tegen S aan?’, ‘Ja, je bent vast niet aan de pil vanwege mij, je bent zeker begonnen door S, ja he.’ Nu moet ik plots vrijdagavond werken tot 8 uur en hij weer ‘ja, je gaat zeker weer naar S toe he?’ En wat hij ook nog zei ‘Ja, dan spreek je zeker doordeweeks als je zegt dat je schoolwerk hebt af met S, en dan vrijdag- en zondagavond met mij af, ja. Je hebt gewoon twee vriendjes. Wanneer stel je mij aan S voor?’
Ik heb hem al meerdere malen in het echt gezegd dat hij ermee moet stoppen om telkens over S te beginnen, daarnaast heb ik ook nog een paar keer op whatsapp gezegd dat hij van ophouden moet weten en dat ik de naam S niet meer wil horen.
Echt waar, ik ben echt dolgelukkig met B en ik moet echt niets van die S weten, ergens weet ik ook wel dat mijn vriend dit ook weet, maar hij blijft maar doorgaan. Wat moet ik doen?
Sorry voor het lange verhaal.