vriend is vreemdgegaan

hoi allemaal

ik had in januari een relatie met een geweldige jongen, ik hield echt van hem. Maar toen ging ie vreemd. Hij heeft me zo pijn gedaan + hij zit op mijn school en ik zie hem elke dag. Ik ben nog steeds niet over hem heen na een maand of 3. Hoe kan ik over hem heen komen als ik hem elke dag zie enzovoort? :frowning_face:

Het enige wat je kan doen is afleiding zoeken.
Je kan moeilijk naar een andere school gaan. Over een tijdje zal je je wel beter voelen, geef het tijd. :slightly_smiling_face:

Als ie vreemd is gegaan dan is het gewoon een grote klootzak, en een klootzak verdient het niet dat jij pijn hebt door hem. Probeer dat alsjeblieft in te zien

Crying over a guy? Nah, pick your head up princess, your tiara is falling :slightly_smiling_face:

Waarom ben je niet over een jongen die vreemd ging? Kortom hij waardeert je niet. Niet huilen je bent beter.

je verdient beter meid!

Je moet beseffen dat hij jou niet waardeert en respecteert en jij iemand verdient die dat wel doet. Denk niet van ‘ach maar hij deed … zo lief’ of zo, nee. Laat jezelf niet rouwen over een klootzak.
Geef jezelf ook de tijd, je hoeft niet in 1 klap over hem heen te zijn. Zoek afleiding, ga niet kwijnen in zelfmedelijden.

zoals iemand al eerder zei afleiding zoeken. hier ben ik het mee eens. ga met vriendinnen leuke dingen doen en spreek met andere jongens af! gewoon niet aan denken. en je mag je best een keer vervelend voelen en huilen, maar houd dit dan niet tegen. laat het gaan.