Ik ben er dinsdag achter gekomen dat m’n vriend is vreemdgegaan met een collega 2 weken geleden. Hij heeft toen hij zwaar aangeschoten was met haar midden in een uitgaansding zo’n 2 a 3 minuten gezoend op een zaterdagavond…
Mijn beste vriendin hoorde het van een van haar vriendinnen, wiens zus een collega is van mijn vriend. Die zus heeft alles gezien en ik heb ook nog met haar gebeld om het hele verhaal aan te horen. Toen ik erachter kwam heb ik hem meteen opgebeld en tot mijn grote schrik ontkende hij het zelfs. Later heeft hij toch toegegeven omdat hij inzag hier toch echt niet mee weg te kunnen komen.
Ik ben ontzettend gekwetst, vooral omdat ik altijd alles voor hem overhad en me volledig heb gegeven, we kennen elkaar nu ongeveer een half jaar. Daarbij is hij altijd ontzettend jaloers geweest, hij wilde niet dat ik met andere jongens omging en geloofde niks van vriendschap tussen jongens en meisjes. Iets waar we eindeloze discussies over hebben gehad.
Ik weet echt niet wat ik moet doen. Aan de ene kant hou ik nog van hem maar aan de andere kant ben ik gewoon kapot van wat hij gedaan heeft. Hij kende die collega gelukkig nauwelijks en heeft misschien 1x met haar samen gewerkt, maar dan nog. Het past ook totaal niet bij hem aangezien hij vrij rustig is en totaal geen versierder…
Is het respectloos naar mezelf toe hem opnieuw een kans te geven of kan ik dit écht niet pikken?