Vriend is vreemdgegaan & heeft het zelfs ontkent, wat nu?

Ik ben er dinsdag achter gekomen dat m’n vriend is vreemdgegaan met een collega 2 weken geleden. Hij heeft toen hij zwaar aangeschoten was met haar midden in een uitgaansding zo’n 2 a 3 minuten gezoend op een zaterdagavond…

Mijn beste vriendin hoorde het van een van haar vriendinnen, wiens zus een collega is van mijn vriend. Die zus heeft alles gezien en ik heb ook nog met haar gebeld om het hele verhaal aan te horen. Toen ik erachter kwam heb ik hem meteen opgebeld en tot mijn grote schrik ontkende hij het zelfs. Later heeft hij toch toegegeven omdat hij inzag hier toch echt niet mee weg te kunnen komen.

Ik ben ontzettend gekwetst, vooral omdat ik altijd alles voor hem overhad en me volledig heb gegeven, we kennen elkaar nu ongeveer een half jaar. Daarbij is hij altijd ontzettend jaloers geweest, hij wilde niet dat ik met andere jongens omging en geloofde niks van vriendschap tussen jongens en meisjes. Iets waar we eindeloze discussies over hebben gehad.

Ik weet echt niet wat ik moet doen. Aan de ene kant hou ik nog van hem maar aan de andere kant ben ik gewoon kapot van wat hij gedaan heeft. Hij kende die collega gelukkig nauwelijks en heeft misschien 1x met haar samen gewerkt, maar dan nog. Het past ook totaal niet bij hem aangezien hij vrij rustig is en totaal geen versierder…

Is het respectloos naar mezelf toe hem opnieuw een kans te geven of kan ik dit écht niet pikken?

Dumpen die handel.

Het gat van de deur wijzen!

ik zou het persoonlijk niet pikken vooral omdat hij er ook over liegt

Dumpen, je hebt nog maar een half jaar.

Als je bijvoorbeeld 5 jaar had of zo, dan zou ik nog kunnen begrijpen dat je 'm nog een kans wilt geven. Maar als het na een half jaar al fout gaat, kan het niet veel goeds betekenen…

Dit.

Als hij het gelijk de dag erna heeft gezegd was het een ander verhaal geweest, althans ik had m alsnog de deur gewezen maar nu zeker ook omdat die erover liegt. Lekker laten gaan!

Ik dacht meteen: DUMPEN.
Met een ander zoenen is een ding. Erover liegen is een tweede. Of het nu bij hem past of niet, hij heeft een grove fout begaan. Onvergeeflijk (mijn mening).

dumpen die handel hij is niet eens waard

Volgens mij moet je nu nadenken over het feit of je hem nog kan vertrouwen?
Zo ja geef m nog een kans, zo nee? Uitmaken een relatie zonder vertrouwen is geen goede relatie.

Dumpen. Al zou je hem nog een kan willen geven, ik denk niet dat je hem hierna nog vertrouwd. Sterkte :sob::muscle: .

Ik zou hem niet meteen ‘dumpen’ zoals iedereen hier zegt. Fouten maken is menselijk en van fouten leer je. Ik zou heel goed met hem er over praten en dan voor jezelf beslissen of je hem nog kan vertrouwen of niet. Ik zou hem in ieder geval niet meteen het gat van de deur wijzen.
Een keer vreemdgaan betekent niet meteen dat hij dit vaker zal doen.

Dit. En heeft hij er spijt van ed?

Herkenbaar. Alleen bij mij had hij het wel verteld en ging hij een stapje verder.

Ik waardeer iedereens reactie,

Wat ik wel erbij wil zeggen is dat hij die avond wel nog naar me toe is gereden en bij mij thuis heeft zitten huilen. Hij durfde me ook niet aan te kijken uit schaamte, ik zag wel echt dat het hem speet. Moet ik zoiets meenemen in m’n oordeel of maakt het geen zak uit?

Als hij er echt spijt van heeft en jij van hem houdt, dan zou ik gewoon verder met hem gaan. Hij heeft vast geleerd van zijn fouten dus ik zou hem een kans geven.