vriend is vreemd gegaan

Niet meteen uitmaken, maar zorg ervoor dat je een goed gesprek met hem hebt. Heeft hij echt heel erg spijt en smeekt hij etc, kan je erover nadenken het aan te houden, als je denkt dat je hem nog kan vertrouwen. Anders> uitmaken.

ik zou me echt geen raad weten,
praat erover met je vriend?

zat of niet, er is nooit een reden om je vriendin zo respectloos te behandelen. Het is gewoon een klootzak, en om het dan ook nog voor jou neus te doen laat al zien dat hij er helemaal geen moeite mee heeft jou pijn te doen!

Praten. Veel praten.

hij is sowieso al moeilijk om mee te praten,
maar k ben nou bij hem dus zal dadelijk met hem gaan praten.
maar hij was gister nog niet echt aanspreekbaar dus moet het wel vandaag.
zal moeilijk worden :blush:

nou… hij is degene die dit een moeilijk gesprek hoort te vinden, jij niet : )

ja dat bedoelde ik ook, omdat hij sowieso moeilijk is met praten.

iedereen heeft praatjes, maar als het erop aankomt is het een moeilijke keuze. als ie echt laat merken dat ie spijt heeft dan zou ik er nog over nadenken… maar als ie er niks voor doet, dan weet je denk zelf ook wel wat het beste voor je is. :slightly_smiling_face:

good luck meis!

ja en dan vraag ik me af of hij het echt niet weet of dat het zo is van ja kan ik je maar beter niet vertellen. weet je wel.

Nee dat ligt niet aan jou. Dat heb ik ook niet gedaan. Ik vond het ook nogal vreemd dat andere mensen me raar aankeken dat ik het had uitgemaakt. Want hij had “alleen maar” gezoend (Met zijn ex overigens)

Ik zou het uitmaken.
Zoals ik al eens bij een ander topic zei ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen.
En ik zou hem ook nooit meer alleen ergens naartoe kunnen laten gaan of even alleen te laten.

iedereen is het er eigenlijk wel mee eens dat ik het uit moet maken :frowning_face:
ik vind het echt zo moeilijk.
we hadden al bijna 2 jaar dus k snap ook echt niet waarom hij et gedaan heeft, wss heeft hij er ook niet bewust voor gekozen om mij te kwetsen ofzo maar hij heeft gewoon met zun kut kop die beslissing genomen met 2 liter alcohol in ze lichaam :frowning_face:
bedankt alvast in ieder geval.

lastig, het is heel erg moeilijk hem weer te gaan vertrouwen en alles weer goed te krijgen tussen jullie… ligt eraan hoe hij erin staat ook, wil hij jou koste wat kost houden, wil hij er keihard voor vechten en jij ook? houden jullie zielsveel van elkaar? dan moet je er mee doorgaan, en gewoon heel veel aandacht aan het ‘herstel’ besteden…

ohja
dat is ook nog zoiets, bedenk me allemaal dingen :stuck_out_tongue: zo ineens.
eerst zei hij altijd, ja ik ga niet opstap want dan is de verleiding zo groot, (begin van onze relatie)
toen zei ik van ja dan doe je dat niet hea dat is jou keuze, als je dat beter lijkt.
toen zei die van ik wil graag opstap dus ik zo van jah lijkt me geen goed idee.
dus toen werd hij boos.
toen gingen we maar samen opstap en dan doet ie et als nog :S
zoooo dom!!

dan zou ik het echt uitmaken meid.

Jij heb een relatie met die jongen. Het uitmaken of niet is niet een kwestie van 'zij die wint ’ of ‘zo hoort het’. Jij moet je hart volgen.

Dus vraag aan jezèlf of je nog samen wil zijn met iemand die vreemgaat.

Ik zou het uitmaken, als je het hem nu vergeeft dan is de kans groot dat het nog een x gebeurd en het zal altijd tussen jullie in blijven staan. Jij denkt misschien dat dat wel weer over gaat, maar dat is niet zo. Het komt vaak terug… echt. en dan heb je echt ontzettend veel momenten dat jij je kut voelt en jongens zijn dan heel anders, die hebben wel die knop van we vergeten het en gaan verder en hebben niet door en dat de dingen die ze doen voor gevolgen kan hebben…

ja dat merk ik echt goed,
soms is hij het gewoon vergeten :S
terwijl ik elk moment helemaal kapot kan gaan (janken enzo) of hem helemaal in elkaar wil slaan, omdat ik eigenlijk ook wel heel boos ben.

Ik zelf zou het uitmaken. Maja het is je eigen keuze.