vriend is vreemd gegaan

nou, afgelopen vrijdag met koninginnennacht heeft mijn vriend met een of ander kind gezoend vn een paar jaar ouder dan wij.
maar ik wil het niet uitmaken
want zij heeft zoiets van dat ik nog een klein kind ben enzo terwijl ik 16 ben en als ik het dan uitmaak heb ik het idee dat ik haar laat ‘winnen’.
maar het is zo moeilijk, want ik moet er elke keer aan denken, heb het namelijk gezien enzo (ik was ff weg en toen kwam ik weer terug binnen.) maar k weet dus echt niet wat ik moet doen.
eigenlijk wil ik ook wel met hem verder (we hadden een serieuse relatie met toekomst yk) , maar ik vind dat het ‘zo hoort’ ofzo. dat hij vreemd is gegaan en dat ik het daarom uit moet maken.
wat zouden jullie doen en waarom?

:blush:

Uitmaken. Sorry hoor, maar het is echt een klootzak, vooral als jij er bij stond?

Heeft je vriend er eeuwige spijt van, smeekt hij aan je voeten met een roos en doet hij alles om je terug te krijgen? Geef hem nog een kans.
Andere omstandigheden? Dumpen.

Ik zou mijn vriend NOOIT meer een kans geven als hij met iemand anders heeft gezoend. Maar dat zal wel aan mij liggen ?

Dumpen, zoiezo omdat hij is vreemdgegaan. En ik zou t ook niet echt op prijs stellen als mijn vriend me een klein kind vind :roll_eyes:

Het gaat niet om dat meisje, het gaat om jouw vriend. Of nouja, ik zou zeggen ex. Een ander zoenen waar je vriendin bij is, vind ik niet goed te praten. Wat een eikel. Dumpen!

Haha, kom op zeg. Het gaat over of je nog verder wilt met je vriend. Niet over ‘die wedstrijd’ tussen dat meisje en jij.

ik heb ook altijd gezegd dat ik het uit zou maken, maar als het moment dan echt daar is, is het zo moeilijk. en we hadden ook wel echt een serieuze relatie eigenlijk. met toekomst zeg maar.

Blijkbaar vond hij van niet als hij met een ander meisje zoent?

maar eigenlijk wil ik nog wel met hem verder, maar ik vind dat het ‘zo hoort’ ofzo, dat ik het uitmaak als hij vreemd gaat.

Jullie hadden iets moois, maar hij heeft het kapot gemaakt op deze manier, nu kun jij het natuurlijk proberen te ‘‘lijmen’’ maar de scheuren zul je altijd blijven zien!

Hoe je dan ook verder met hem gaat, je zal hem het altijd kwalijk nemen, niet meer kunnen vertrouwen en je constant afvragen waarom je niet genoeg voor hem was. Niet echt een happy relatie toch?

dumpen die handel

Wat een lul! Nou geef haar dr zin en geef haar een onbetrouwbare zak! :grinning:

D U M P E N

Ben het helemaal met HEARTxCORE eens.

uitmaken

vreemdgaan is al het dom, maar ik vind het nog veel dommer als jij er gewoon bij was! Dan komt het echt zo over alsof ie niet genoeg heeft aan jou. Ik zou m dumpen hoor, scheit aan dat meisje ofdat zij nu denkt dat ze gewonnen heeft.

Ik zou ook zeggen uitmaken, maar ik snap best dat het op zo’n moment makkelijker gezegd dan gedaan is.
Maar zoals je nu zegt, lijkt het alsof je het niet uitmaakt, omdat dat meisje dan wint, maar daar moet je je echt niet door laten beïnvloeden. Je moet doen wat goed voelt voor jezelf.
En laat hij ook wel echt merken dat hij spijt heeft?

hij zag ook een toekomst samen.
maar het is ook als ik hem vraag waarom ie et gedaan heeft weet hij et niet, dus ik vind het zo’n gek verhaal.
en we kregen ruzie die nacht maar hij was toen heel zat.