Hoi dames,
Naar aanleiding van mij vorige topic over de jongen die me steeds negeerde zonder reden.
Ik wil even mn hart luchten want ik heb niet echt zin om met iemand hier in real life te praten.
Ik ben er dus achtergekomen waarom hij me negeert. Hij bleef me maar negeren zonder reden dus heb ik hem een keer opgebeld, gewoon puur omdat ik duidelijkheid wou. Het blijkt dus dat hij agressieproblemen heeft en bang is dat hij zich een keer niet kan beheersen en hij mij gaat slaan. Hij had ook een drugsverslaving waar het aan lag. Hij heeft hier meerdere keren hulp voor gezocht maar niks heeft geholpen en hij wilt mijn hulp niet accepteren. Ik heb hem overgehaald om er in real life een keer over te praten en niet via de telefoon. We hadden dus afgesproken en ik dwong hem letterlijk om me hem te laten helpen want ik ben gwn van m gaan houden.
Maar hij accepteert gwn geen hulp. Van het een kwam het ander en toen ben ik met hem naar bed geweest. De volgende dag appte hij dat hij er bijna niks van herinnerde omdat hij stoned was (dit wist ik ook maar ik zei er niks over) en dat ik dit niet verdien en dat ik te goed voor hem ben.
Ik wil m zo graag helpen. Niet eens omdat ik een relatie met m wil maar omdat ik hem een beter persoon wil maken. Ik heb zelf gewerkt met mensen met agressiviteit en weet er mee om te gaan. Ik ben ook totaal niet bang voor hem maar hij is zo erg naar de klote, hij is door alle stress 10 kilo aangekomen. Maar ik bleef maar op app hameren dat ik m moest en zou helpen en nu heeft ie me geblokkeert… ik snap hem ook wel hij probeert me te beschermen maar toch lijkt het alsof mn hart in 10000 miljoen stukjes is gebroken. Hij bekijkt wel steeds mn snapverhaal elke keer maat het doet pijn om te beseffem dat het klaar is… denken jullie dat hij me weer van block zal halen en me gaat appen? Of contact met me zal zoeken? En als je stoned bent, herinner je je dan wel dat je seks heb gehad…?