Vriend is sinds gisteren op vakantie.. Zonder telefoon!

Hai,

De titel zegt waarschijnlijk genoeg, Maar hij is dus een week naar Portugal met zijn baas en wat collega’s… Naar de motor races, Zonder telefoon… Die wou hij niet mee nemen omdat hij bang was dat hij gestolen zou worden. Nu zou hij een oude telefoon mee nemen maar die is hij vergeten… Het is überhaupt de eerste keer dat hij met het vliegtuig gaat dus ik vind het best wel spannend voor hem en hij ook, Maar nu kunnen we elkaar dus niet bereiken…

Als er echt iets is mag hij vast wel even met de mobiel van zijn baas of collega’s sms’en, Maar ik word hier zo zenuwachtig van. Normaal sms’en of bellen we toch wel iedere dag… Dat gaat nu dus niet. Wat nu? Hij is nog een week weg en hoe onredelijk het misschien klinkt, Ik zit echt dik te balen dat ik geen contact met hem kan hebben, ook al is het maar voor een weekje.

Iemand tips hoe je je door een contact-loos weekje zonder je vriend door komt? :’)

Kan je hem niet mailen? Ik neem aan dat ie wel eens op het internet/mail kijkt? :slight_smile:

Gewoon doorgaan met je leven zoals altijd?

Als mijn vriend weer eens weg is (was nog best vaak eigenlijk, laatste tijd) sms ik hem misschien ook maar 2x in de hele week.

Het is maar een weekje, dat is zo over! :slightly_smiling_face: plan zelf wat leuke dingen in, zo dat je niet aan hem heeft te denken.

Probeer gewoon zoveel mogelijk leuke dingen te doen met je vriendinnen ofzo.

Sorry dat ik het zeg, maar al had ie wel een telefoon bij zich: het kost belachelijk veel om even te bellen vanuit Portugal. En dat voor een week die zo om is. Ga gewoon leuke dingen doen of andere dingen die je altijd doet.

Mailen?

Oh bah, dat lijkt me echt een hel man;o
bah, snap dat dat heel erg vervelend is. Kun je niet via een collega dan vragen of hij via skype, mail even wil praten?
Damn wat lijkt me dat erg zeg:p niet dat we zo klef zijn, maar het idee dat hij onbereikbaar is lijkt me echt niks…

Kun je zijn collega’s of die baas niet bereiken als je hem echt even wil spreken? En misschien is het anders juist wel even goed om even zonder elkaar te zijn, ookal is de relatie nu goed, even rust kan nooit kwaad : )

Hmm ik zit in ongeveer dezelfde situatie…
mijn ‘‘crush’’ zat een week in de pyreneën en had wel zijn telefoon bij zich. maar aangezien je die daar niet op kon laden, had die dus alsnog om het zo te zeggen : geen telefoon bij zich. aangezien je hem niet kan / kon bereiken. ik heb hem dan wel 2 smsjes gestuurd, maar hij heeft ze wel gelezen maar smst niets terug. als het goed is komt hij vandaag weer terug, en hebben we hopelijk weer hetzelfde contact als voor zijn weekje ‘‘vakantie’’.

ik zal zeggen: doe leuke dingen en denk er niet teveel aan! een week is zo voorbij!

Ik denk dat je gewoon nu dingen moet gaan doen. Zo heb jij ook niet echt ‘tijd’ voor hem, en denk je er niet steeds aan. Een week is zo over!