Hai!
Ik heb nu zo’n 2,5 jaar met mijn vriend. Het gaat allemaal wel goed tussen ons behalve dat ik me ergens, op seksueel gebied, ontzettend aan erger!
Het zit namelijk zo: Mijn vriends libido is blijkbaar een stuk hoger dan die van mij. Als we eenmaal seks hebben gehad vind ik het wel even genoeg geweest, maar hij begint na ongeveer een half uurtje alweer mij op te geilen enzovoort. Op dat moment heb ik dan gewoon echt geen zin meer en zeg hem dit ook maar hij blijft maar doorgaan met aan mijn borsten zitten of in mijn broek gaan zitten, nee snapt hij dan gewoon niet. Pas als ik boos word stopt hij ermee en dan gaat hij zielig zitten doen dat we zo weinig seks hebben en vaak krijg ik dan inderdaad medelijden en geef ik toch maar even toe. (Overigens zien we elkaar zo’n 1x per week en dan hebben we dus 1 of meer keer seks.).
Wat moet ik echt doen? Want verder gaat het wel ontzettend goed tussen ons behalve op dit gebied. Hij is gewoon zo opdringerig, soms voelt het echt gewoon alsof ik word aangerand en dat is niet eerlijk dat ik dat denk want hij is echt heel lief en heeft het beste met mij voor maar hij kan zich op seksueel gebied gewoon niet inhouden…
Ik zit er echt mee, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen