Vriend is opdringerig

Hai!

Ik heb nu zo’n 2,5 jaar met mijn vriend. Het gaat allemaal wel goed tussen ons behalve dat ik me ergens, op seksueel gebied, ontzettend aan erger!
Het zit namelijk zo: Mijn vriends libido is blijkbaar een stuk hoger dan die van mij. Als we eenmaal seks hebben gehad vind ik het wel even genoeg geweest, maar hij begint na ongeveer een half uurtje alweer mij op te geilen enzovoort. Op dat moment heb ik dan gewoon echt geen zin meer en zeg hem dit ook maar hij blijft maar doorgaan met aan mijn borsten zitten of in mijn broek gaan zitten, nee snapt hij dan gewoon niet. Pas als ik boos word stopt hij ermee en dan gaat hij zielig zitten doen dat we zo weinig seks hebben en vaak krijg ik dan inderdaad medelijden en geef ik toch maar even toe. (Overigens zien we elkaar zo’n 1x per week en dan hebben we dus 1 of meer keer seks.).
Wat moet ik echt doen? Want verder gaat het wel ontzettend goed tussen ons behalve op dit gebied. Hij is gewoon zo opdringerig, soms voelt het echt gewoon alsof ik word aangerand en dat is niet eerlijk dat ik dat denk want hij is echt heel lief en heeft het beste met mij voor maar hij kan zich op seksueel gebied gewoon niet inhouden…

Ik zit er echt mee, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :frowning_face:

Ik denk dat je met je vriend moet gaan praten en duidelijk aan hem uitleggen hoe je je erbij voelt als hij zo opdringerig is. Misschien dat hij het dan begrijpt. Hij is helemaal niet zielig want hij krijgt een keer per week seks en seks met voor jullie allebei fijn zijn! Jij moet je er ook lekker bij voelen en ik snap niet dat hij van de seks kan genieten als hij weet dat jij op dat moment eigenlijk geen zin hebt en dus niet wilt.

Ja je hebt gelijk. Vooral het stukje wat ik heb dikgedrukt. Helaas heb ik het er al meerdere keren over gehad. Altijd biedt hij dan zijn excuses aan en zegt dat zijn ‘gevalletje’ dan even de baas over hem is ipv zijn hersenen. Ook zegt hij: ja goed dat je nee zegt hoor, je moet echt nee zeggen. Maargoed, altijd als ik dan ‘Nee’ zeg blijft hij maar door gaan en me ompraten.

Mijn vriend klaagt ook weleens dat mijn libido lager is dan dat van hem… en hij kan er ook minder goed tegen als ik even een opstarter nodig heb (zoenen, strelen etc.). Lastig dat jullie elkaar maar 1 keer per week zien op dit vlak, aangezien je het anders over dagen zou kunnen ‘verdelen’. Misschien gewoon zeggen dat 1 keer voor jou prima is? En dat als je wél nog zin hebt daarna dat zelf wel aan geeft. Zo niet, moet hij genoegen nemen met de keren dat hij wel seks ‘krijgt’, want ik geloof niet dat hij dan veel te kort komt :slightly_smiling_face: het moet inderdaad voor jullie allebei leuk blijven, anders ga jij je er alleen maar meer en meer aan ergeren en is de lol er straks voor jou helemaal af om dat je tegen die discussie achteraf op ziet! Als je dit tegen hem zegt en hij zichzelf nog steeds zielig vindt, dan is hij naar mijn mening ook een beetje zielig dat hij meer van jou verlangt…

dit heb ik ook. wij zien elkaar 1 keer in de week of zelfs soms maar 1 keer in de 2 weken door de afstand en voetbal enzo.

na 1 keer vind ik het wel goed, maar soms heb ik het gevoel dat hij de hele nacht wel kan blijven doorgaan.

Ik zou er echt over met hem gaan praten. Sex heb je met z’n 2en en niet hij alleen. Als hij zo nodig nog een keer wil wilt zijn rechterhand (of linker) vast wel helpen. Als zijn geval dan zo genaamd de macht heeft over zijn hersenen dan helpt een zachte tik vast wel :’) Ik zelf heb het maar 1 of 2 keer gedaan en daarna hield hij er wel mee op. :slightly_smiling_face: Ik bedoel echt een zacht tikje :x Ze zijn er echt heel gevoelig op zo’n moment.

Same here.
Hierdoor wilde ik niet meer tv kijken op bed of veel slapen. Ik ging er al met het idee naartoe dat hij seks wilde elke keer.
Heb het tegen hem gezegd en hij begreep het. Nu gaat het bij ons de ene keer wel, de andere keer niet.
Ik hou het dan ook af en hij helpt zichzelf maar.

Heb het er een keer over, als jullie niet in bed liggen en vertel hoe vervelend het is. Geen smoesjes van zijn kant, zijn ‘gevalletje’ neemt zijn hersenen echt niet over, hij moet maar ff normaal doen. De volgende keer dat hij het toch doet na dat gesprek, kijk je hem gewoon aan en loop je weg.
Mijn ex wilde ook vaak seks als ik dat niet wilde, ik zei ‘nee’, maar zei dan van ‘toe nou…’ en stopte 'm er gewoon in. Da’s gewoon verkrachting en dat moet je niet hebben.

Helemaal mee eens.

+1

Gewoon zeggen dat je geen seks met hem wilt hebben als jij geen zin hebt. Seks heb je samen, en niet omdat de ander daar toevallig zin in heeft.
Het is veel voorkomend hoor dat het meisje minder libido heeft dan de jongen, maar vaak komt dat ook door gebruik van een anticonceptie middel(pil, nuvaring etc)
Het is wel apart dat jij hem zijn zin geeft terwijl je zegt dat je niet wilt. Dit betekend voor hem dat je dus zegt van niet, maar eigenlijk toch wel wilt alsie maar even doorprobeert. Slechte zaak. Nee is nee. Ook al is ie je vriend. Mijn vriend heeft dat heel soms ook hoor. maar dan geef ik hem een stomp op zn arm(dan hoef ik niet boos te worden) en weet ie genoeg :slightly_smiling_face: we zijn dan allebei niet boos ofzo hoor…

Ik heb ook wel eens dat mijn vriend er meer zin in heeft dan ik en dat hij door blijft gaan. Ook als ik heb gezegd dat ik niet meer wil. Ik duw 'm dan gewoon aan de kant en ga slapen, nee is nee en dat moet hij maar snappen hahahaha