Vriend is geïnteresseerd in tennis(wedden)

Hoi allemaal,

Mijn nieuwe vriend is heel geïnteresseerd in tennis en af en toe gokt hij ook (alleen maar kleine geldbedragen). Ik heb geen probleem ermee… Ik zou heel graag met hem over zijn hobby praten maar ik heb helaas geen verstand van tennis en/of van gokken. Heeft iemand tips voor mij?

Alvast bedankt!

Informatie opzoeken over zijn hobbies, je erin verdiepen en met hem mee praten?

Er over lezen en hem er naar vragen, dat had je zelf toch ook wel kunnen verzinnen? :cold_sweat:

Gewoon interesse tonen? Je hoeft niet alles te weten, hij vindt het vast leuk om je er iets over te vertellen/leren.

Ik ben zelf niet geinteresseerd in tennis, daar kan ik je niet veel over vertellen. Maar ik ben dan weer gek op voetbal. Ja, als meisje zijnde vinden mensen dat soms raar maar goed… het is mijn hobby :sunglasses: Mijn vriend en ik doen af en toe ook aan online wedden, weet niet of dat exact hetzelfde is met wedden op tenniswedstrijden, maar het is een redelijk complex verhaal. Kijk even op http://www.online-wedden-bookmakers.nl/, daar staat veel info over de werking. Je mag mij ook een pm sturen als je er vragen over hebt. Nogmaals, weet dus niet of gokken op tenniswedstrijden hetzelfde is. Ik zou sowieso ook gaan googlen over spelregels en nieuws over tennis. Als je de basisinfo een beetje kent, kan je meepraten en wellicht wat geinteresseerder lijken :wink:

Vraag hem eens erover! Wat hij er zo leuk aan vind, hoe hij op wie gokt, etc. Jongens vinden het meestal al fijn als iemand oprecht interesse in wat zij leuk vinden toont.

Als het jou ook interessant lijkt dan lijkt het me handig om dat tegen je vriend te vertellen en te zeggen dat je graag wil weten hoe het precies werkt en of hij het je wilt uitleggen.

Dank jullie wel voor de antwoorden. Ik heb hem al verteld dat ik erin geïnteresseerd ben en nu legt hij het mij uit :upside_down_face: