Vriend is boer

Om het kort te houden, mijn vriendje is boer en zal over een tijdje het bedrijf van zijn ouders overnemen.
Nu vroeg ik me af (mede door boer zoekt vrouw haha) of er nog meer meiden hier zijn die een boer als vriend hebben? Vooral om dat het toch een speciaal beroep/levensstijl is.
Misschien leuk om verhalen te delen.

Mee, mijn vriend is technicus

Niet meer, ik had een tijdje een scharrel die boer was. Zelf woon ik op een boerderij :slightly_smiling_face:

Mijn *vriendje* is ook boerenzoon en gaat binnenkort ook het bedrijf van zijn ouders overnemen. Net zoals ik ga doen (ben een boerendochter).

@missSouthMountain Wat leuk! Ben je ook van plan om het bedrijf over te nemen of heb je er helemaal niks mee?

@Lover Hoe gaan jullie dat doen dan? Allebei een eigen bedrijf of gaan jullie uiteindelijk samen? Lijkt me heerlijk om boerendochter te zijn (mijn ouders wonen ook op het platteland, maar hebben geen boerenbedrijf.)

Waarschijnlijk het bedrijf samendoen (bij hem) want het Zijne is groter dan die bij ons… En dat is het ook! De buitenlucht, de dieren, de tractor… Echt keiplezant! :wink:

Als het zover is hè wss nog een paar jaartjes…

En kmoe em eerst nog durven aanspreken… Iemand tips? Oke we sms’e wel ma das tog ni etzelfde…

Wat een heerlijk vooruitzicht! Wat voor een bedrijf hebben jullie?
Ja inderdaad, echt genieten! Ik kijk er dan ook echt naar uit om over een tijd bij hem in te trekken. :slightly_smiling_face:

@Lover Ohh, hebben jullie alleen nog maar sms contact?
Als ik jou was zou ik gewoon een keer met hem afspreken, ik weet dat het spannend is, maar werkt meestal toch het beste!

Akkerbouw en veeteelt…
Jouw vriend?

En nja, maar mijn ouders zijn daar niet zo voor om ‘nu al’ met een jongen af te spreken (ze zeggen dat ik te jong ben… Ben gvd 16!) en nja, maar als hij me ziet kijkt hij altijd keidiep in mijn ogen, glimlacht hij en kan hij zijn ogen niet van me afhouden…

@Lover Melkveebedrijf.
Hmmm, dat is lastig, mijn ouders zijn gelukkig niet zo!
Misschien een keer goed met je ouders over praten? Of toch gewoon afspreken en je ouders laten zien dat je er klaar voor bent?
Ik vind 16 inderdaad oud genoeg om met een jongen af te spreken!

Nja, kzou dinsdag (de 10e → zijn verjaardag) keer met hem willen afspreken, maar ik zou niet weten wat te zeggen… :-S

En ja, ook melkvee

Up…

Gewoon doen! Als het goed is loopt dat allemaal vanzelf.
Is op het begin natuurlijk altijd spannend maar komt goed!

Ja ma zou em ook een half hartje wille geve aan sleutelhanger, ma myn beste vriende zegge doen!
En ier op girlscene zegge ze ni doen!
Kbegrijp et ni? Wa zou jij doen als je doorhebt datie u keihard zie zitte (y schrijft zelf gedichtjes nr my waarin hij zyn liefde vr my beschrijft…)

Lover whatthefuck.
Je gaat er helemaal van uit dat je samen zijn ouders hun boerderij over gaat nemen alleen je hebt hem nog nooit in het echt gesproken? (’:

En sowieso ben je op deze manier een klein beetje Zonnetje haar topic aan het overnemen. Dat is niet helemaal de bedoeling.

Da hoop ek wel… En ja eiglijk wel (int lager en als je m’n bericht op de forum bekijkt zie jet ook) ma keb er nog nooit een ‘lang’ gesprek mee gehad…

Sorry Zonnetje… Maar ja ze vroeg sommige dinge Enja… Srr