Mijn vriend is altijd om alles boos. Twee weekenden geleden stond ik met zijn beste vriend in de kroeg te praten en noemde hij me daarom een kk wijf en dat ik op moest rotten, alleen maar omdat hij jaloers was. Ondertussen gaat hij tijdens uitgaan zelf wel met allemaal meiden op de foto en praten enzo en daar zeg ik nooit wat van.
Nu stuurde ik voor een andere vriendin naar zijn vriend (die zij wel leuk vind) of ie boos was omdat ze dat dacht, toen vroeg die vriend aan mijn vriend waarom ik dat vroeg en nu is hij weer helemaal boos omdat hij beweert dat ik lieg, ik heb hem beloofd al mn snaps ook naar hem te sturen tenzij het een antwoord ofzo is, en hij zegt nu dat ik ook beloofd heb al mn antwoorden naar andere mensen ook naar hem te sturen. Ik vind dit echt belachelijk. Ik hoef toch zeker niet een snapchat naar mn beste vriendin ook naar hem te sturen.
Vorig weekend waren we naar een feestje, en een meisje stond op de lijst en de rest had een kaartje, dat meisje wilde alleen liever niet alleen naar binnen, dus ik vroeg aan mn vriend vind je het erg als ik even met haar meeloop, toen werd hij opnieuw helemaal boos en geïrriteerd.
En zo gaat dit eigenlijk met alles. Alleen weet hij mij altijd zo te overtuigen dat het mijn schuld is. Bij elke ruzie maakt niet uit hoe klein of groot dreigt hij me te verlaten, ik geloof dit dan ook meteen waardoor ik hem dan maar weer gelijk geef en het goed maak…
Ik heb hem gister duidelijk gemaakt dat als hij er nog een keer mee dreigt en het vervolgens niet doet dat ik het dan doe. En nu doet hij het weer… waardoor ik het gevoel krijg dat hij het nu echt meent…