Vriend is altijd boos

Mijn vriend is altijd om alles boos. Twee weekenden geleden stond ik met zijn beste vriend in de kroeg te praten en noemde hij me daarom een kk wijf en dat ik op moest rotten, alleen maar omdat hij jaloers was. Ondertussen gaat hij tijdens uitgaan zelf wel met allemaal meiden op de foto en praten enzo en daar zeg ik nooit wat van.

Nu stuurde ik voor een andere vriendin naar zijn vriend (die zij wel leuk vind) of ie boos was omdat ze dat dacht, toen vroeg die vriend aan mijn vriend waarom ik dat vroeg en nu is hij weer helemaal boos omdat hij beweert dat ik lieg, ik heb hem beloofd al mn snaps ook naar hem te sturen tenzij het een antwoord ofzo is, en hij zegt nu dat ik ook beloofd heb al mn antwoorden naar andere mensen ook naar hem te sturen. Ik vind dit echt belachelijk. Ik hoef toch zeker niet een snapchat naar mn beste vriendin ook naar hem te sturen.

Vorig weekend waren we naar een feestje, en een meisje stond op de lijst en de rest had een kaartje, dat meisje wilde alleen liever niet alleen naar binnen, dus ik vroeg aan mn vriend vind je het erg als ik even met haar meeloop, toen werd hij opnieuw helemaal boos en geïrriteerd.

En zo gaat dit eigenlijk met alles. Alleen weet hij mij altijd zo te overtuigen dat het mijn schuld is. Bij elke ruzie maakt niet uit hoe klein of groot dreigt hij me te verlaten, ik geloof dit dan ook meteen waardoor ik hem dan maar weer gelijk geef en het goed maak…

Ik heb hem gister duidelijk gemaakt dat als hij er nog een keer mee dreigt en het vervolgens niet doet dat ik het dan doe. En nu doet hij het weer… waardoor ik het gevoel krijg dat hij het nu echt meent…

Laat hem lekker stikken joh, wat een vervelende kerel.
Er zijn zat andere LIEVE jongens die je niet constant een schuldgevoel aanpraten.

Laat het hem maar uitmaken! Ben jij er mooi vanaf, wat een eikel zeg. Bleeeeeeeeegh.

Belachelijk hoor.

Ik heb nu 1,5 jaar met hem, in het begin was ik zelf wel heel jaloers omdat hij op zn ex meer dan 20x vreemd is gegaan. Na een half jaar wist ik dat ik hem gewoon kon vertrouwen en was dit over, maar nu begint hij heel erg. echt extreem.

Sorry heb inderdaad niet echt duidelijk een vraag erbij gezet, maar mn vraag is hoe kan ik dit oplossen of wat zouden jullie doen?

Ik zou je niet elke keer laten overhalen, bijvoorbeeld snapchats versturen kan toch ook een keer tussen jou en je vriendinnen.

Maak hem duidelijk dat hij zijn eigen dingen doet, en jij ook. Ik zou het nog een tijdje (2/3 weken) proberen vol te houden en als je geen verandering ziet in zijn gedrag dan zou ik 'm dumpen.

Ik zou m eigenlijk al gelijk dumpen als hij je uitscheldt, want je bent op dit moment echt veel te goed voor hem!
xx

Iemand die zo manipuleert zal niet snel veranderen hoor, hij weet precies wat hij moet doen om jou precies te laten doen wat hij wil.

Het doet eigenlijk al een heel jaar zo, tenzij we bij elkaar zijn dan is altijd alles wel goed. Ik durf hem zelf niet te dumpen en ik durf ook niet gedumpt te worden omdat ik na mijn vorige relatie een half jaar depressief ben geweest… ik zit gewoon letterlijk vast in deze relatie en kan geen kant op…

@Mercury Summer ja dat geeft hij zelf ook toe, ik vroeg aan hem waarom hij bij elke ruzie dreigde dat hij me ging verlaten, toen zei hij ook dat ik daarop dan reageerde. En ik doe het ook gewoon nog steeds en het lukt me niet het niet te doen…

Maar dat is ook helemaal niet jouw schuld hoor! Het is ook ontzettend lastig om daarmee om te gaan. Hoop dat je snel een oplossing vindt. :sob::muscle:

Meis ik denk dat je beter af bent zonder hem. Ik snap hoe lastig dat is maar ik vind dat hij geen normaal gedrag vertoond en dat maakt het alleen maar rot voor jou.
Ik vind het goed dat je gezegd hebt dat als hij er nog eens mee dreigt, jij het dan uitmaakt. Ik denk dat je dit dan ook echt moet nakomen, dan weet hij dat het echt menens is met jou en hij niet zomaar over je heen kan lopen.

Je bent beter af zonder hem meid!

Ik denk dat hij zo jaloers is omdat hij weet hoe een persoon kan zijn (met vreemdgaan).
Hij is zeer obsessief omdat hij je niet kwijt wil, het is niet eerlijk en zeer gemeen maar even goed met hem over praten!

Gewoon hard uitmaken. Geen lief gedoe want dat krijg jij ook niet van hem.

Dit.
Vanaf het uitschelden dacht ik al uitmaken. Iemand die om je geeft schld je niet uit en behandelt je niet zo.

Hier moest ik ook meteen aan denken. En verder zou ik geen afstand nemen, maar het uitmaken. Je kan wel bang zijn dat jij je slecht gaat voelen, maar bedenk je eens goed of dit een gezonde relatie is of niet. Je kan beter een paar maanden er ondersteboven van zijn en je dan weer goed voelen dan dat je elke keer ruzie met je vriend hebt, hij je dreigt te verlaten, je uitscheld etc.

Ik snap überhaupt niet waarom je nog een relatie hebt met iemand die je zo behandeld.

Dit is een ongezonde relatie. Hij is veel te jaloers en veel te controlerend.
Praat met hem erover en denk er serieus over na of je wel bij hem moet blijven…

Dankjulliewel voor de reacties, is heb daar echt heel veel steun aan <3 ik heb hem nog gebeld om dat over dat snapchat proberen goed te maken, en heb snapchat ook gelijk verwijderd. Hij bleef maar door schreeuwen en beweren dat ik hem dat beloofd had dus toen heb ik opgehangen,

ik kreeg een whatsappje van hem dat hij vanavond langs komt en een uur later na al jullie reacties heb ik geantwoord; ja is goed zal ik je tas alvast inpakken? (Er lagen nog spullen bij mij) Hij heeft het gelezen en niet meer geantwoord. Ik ben dus benieuwd of hij het vanavond echt gaat uitmaken… Ik heb mn vriendinnetje net aan de lijn gehad en zij zegt ook dat hij zich gedraagt als een egoist, zij weet van elke ruzie steeds af en steunt me er ook in.

Ik heb heel veel last van verlatingsangst dus ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken vanavond.

Is dat uitschelden echt niet normaal? Hij doet dat namelijk echt heel vaak bij mij… Als een jongen me heeft aangeraakt ben ik al een hoer volgens hem.

Ik ben trouwens 18 en hij is 20