Vriend irriteert zich aan me.

Hoi meiden,

Mijn vriend en ik zijn nu 14 maanden bij elkaar. We hebben een afstandsrelatie, en we zien elkaar gemiddeld 1 keer per week, op zaterdag.
We bellen veel, smsen veel, en msn. Nu blijkt het dat hij al 2 weken zich irriteert aan me, omdat hij zich geforceert voelt om op msn te komen om mij te spreken
Ik heb hem gezegd dat het echt niet mijn intentie is om hem dat gevoel te geven, maar goed, dat neemt het gevoel dus nog niet weg.

Nu bleek het dus dat hij me amper smst en dergelijke, omdat hij hoopte dat als hij me even niet sprak, hij zich minder aan me zou irriteren.
Ik vind het allemaal best wel vervelend, want ik was vorige week dinsdag bij hem, en toen bleef ik slapen en toen was alles ook gewoon prima. Maar het blijkt dat hij dat geirriteerde gevoel al weken heeft. Ik heb vorige week gewoon sex met hem gehad dus ik voel me letterlijk en figuurlijk genaaid.

Hij weet nu ook niet of hij het met me uit wil maken, meldde hij me via Pingchat.

Dus, jullie advies/mening?

Sorry als het verhaal wat onduidelijk is, maar ik zit er best wel doorheen nu.

Irriteren?

ik zou hem vragen wat aan jou hem dan precies irriteert? alleen het op msn moeten komen?

Want als hij zich echt aan alles irriteert wat jij doet en dat eerst niet deed, moet er toch iets zijn waardoor dat veranderd is

sorry, dit was vast niet heel erg usefull,
heb geen tips ^up & sterkte

Hij vind dat ik heel vaak overdrijf in ruzies, terwijl ik op dat soort momenten gewoon mijn gevoelens uitspreek. Vind hij gezeik en overdrijvingen dus.

vraag hem wat waar hij zich zo aan ergerd zo als hier boven staat…
en praat er over…

en misschien moet je hem een paar weken de ruimte geven
succes

en daarom heb ik een hekel aan dat virtuele gedoe tegenwoordig

dat had ik met mn ex ook. wat ik mijn gevoelens uitspreken vond, vond hij gezeik.

maargoed, vraag hem of hij ergens een probleem mee heeft. en als dat zo is dat hij dat dan gewoon moet zeggen.

Zijn probleem is dus dat ik teveel overdrijf en dat hij zich geforceerd voelt door me.

ja dat zal wel, maar het kan op dit moment niemand schelen wat jij ervan vind ze vraagt gewoon om hulp.
OT:
ik heb 2 jaar geleden bijna precies hetzelfde gehad met mijn ex die ik ook niet zo vaak zag (minder dan 1x per week…) je kunt idd vragen wat hem irriteert en ik snap dat je je genaaid voelt maar dat gaat na een tijdje wel weg… als hij ‘niet weet of ie het uit moet maken’ kun je er maar beter van uitgaan dat het wel zo is want ‘niet weten of’ is al aan de slechte kant…

Dat is echt heel vervelend! Maar als jij voor hem je gevoelens niet meer kan uitspreken omdat meneer dat gezeik vindt, is dat voor jou dan nog wel fijn?

& ALS hij het dan al zou uitmaken,
dan merkt hij na een tijdje dat hij je toch wel mist
en dan wil hij je terug.

maarre kzou hem inderdaad gewoon even met rust laten,
tot hij uit zichzelf weer meer contact zoekt.
Kom eens even niet op msn ofzo, stuur laat terug op zijn smsjes, …

gewoon even met rust laten, ja. als hij ook geen initiatief neemt om je te smsen of om af te spreken na een tijdje moet je eens goed nadenken of je wel met hem verder wilt, als alles vanuit jou komt.

idd.

er zal wel wat meer aan de hand zijn, hoor… Zo zijn jongens.

Wat lastig… Ik zou hem even met rust laten zoals hier boven al gezegd wordt.
Succes meid :slightly_smiling_face:

ik zou het idd even afwachten, hem wat ruimte geven en laat het maar eens van zijn kant komen!

ho ho, zo bedoelde ik het niet!

ik bedoelde meer dat het gewoon niet goed is om redelijk vaak contact te houden met iemand via msn of andere dingen. maar ik snap wel als je elkaar door de week niet zo vaak ziet, dat je dat dan doet. maar life isn’t virtual. ik bedoelde het niet lullig oid.

Je kunt je niet irriteren aan iets. ‘Je irriteren’ is een contaminatie van ‘je ergeren’ en ‘irriteren’. Sorry, even verbetering :grin:

Ik herken het en heb best vaak hetzelfde meegemaakt . Alleen heb ik dan geen afstandsrelatie.
Dan moet je het gewoon met rust laten. Ik heb ook heelvaak momenten dat ik m’n vriend echt niet uit kan staan en hij mij niet. Het klinkt ernstig maar het gaat opzich wel goed alleen zijn het zulke momenten die het even klote maken.

Ik vraag me af of je alleen met hem sex had om hem beter te laten voelen sinds hij al 2 weken zich aan je (iriteerd)