Vriend Intern.

hulp gehad

Je ziet hem in de weekenden?!
Je kunt elke dag van de week een soort van dagboek bijhouden, wat je allemaal meemaakt en dat je aan hem denkt enzo, gewoon opschrijven wat er door je heen gaat. Dat kun je dan bijvoorbeeld in de weekenden laten lezen door hem!?
Ik weet niet of hij zoiets mag doen maar zo beleef je toch wel wat mee uit elkaars leven :slightly_smiling_face:
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar succes!x

net als hierboven :slightly_smiling_face:

intern?

intern waar?
gesloten kliniek?
dan worden brieven echt niet evrscheurd hoor xD
en op een open afdeling mag gewoon bezoek enzo
zelfs op internaten en jeugdgevangenissen mag je bezoek bellen post enzo

weet niet waar hij zit maar dit klinkt onlogisch…

owh kan niet lezen xD
maarre gewoon elke keer dat je hem ziet iets leuks doen gaan rummicuppen ofzo of andere spelletjes
hoe raar het ook klinkt 4 maanden vliegen zo voorbij

.

Oh I get ik.
Hm moeilijk, wat al gezegd is denk ik.
Succes!

Mijn neef heeft ook zo’n opleiding gedaan en die mocht wel gewoon dingen van thuis meenemen, telefoon enzo. Best raar, maarja, overal is het anders he.

Mag hij ook van dáar geen pen en papier gebruiken om zo een soort dagboekje bij te houden? Dat hij die dan na 4 maanden aan jou geeft.
Enja, je ziet hem in de weekenden, dat is gelukkig al iets.

.

Dat het geheim is snap ik, maar dan mag hij toch wel brieven schrijven en die persoonlijk aan jou geven. En trouwens, als je een brief stuurt… Dan weet de ontvanger toch niet altijd waar die vandaan komt? (Tenzij je op de achterkant van de envelop het adres zet, mocht het niet aankomen ofzo dat ze het terug kunnen sturen)

Je ziet hem in de weekeinden, dus je ziet hem tenmisnte nog. =.=