vriend ineens kwijt?

Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen aangezien het een vriend van me is, maar ik voel ook wel meer voor hem

klasgenoten gingen op een soort werkweek, en dus gingen al mn vrienden/innen van mij weg, alleen omdat ik en mn beste vriendin dat vak niet hebben moesten wij op school blijven.

ik heb hun, maar vooral hém de hele week heel erg gemist, omdat we inmiddels echt beste vrienden en ook wel wat meer geworden zijn. en de eerste 2 dagen kreeg ik nog smsjes en toen ineens hield het op.

omdat ik hun zo miste heb ik een week lang elke dag gehuild, en ik kreeg maar niets te horen, maar dat accepteerde ik, want ik wilde m niet pushen ofzo

en toen hij terug was hoorde ik nog steeds niet van hem, om msn reageerde hij niet en op een smsje ook niet. ik heb m toen gebeld of er iets was en hij zei van niet maar deed wel droog.

ik durfde maandag niet meer naar school zo erg vondik het alles, en dinsdag was ik vrij en vandaag zag ik m dus voor het eerst, negeert ie me volkomen

dus ik op msn heb je nu wel tijd om te kletsen, nee weer hw zegtie
nou hij had ALTIJD tijd voor mij, dus ik zeg je kan me alles zeggen, al is het iets wat ik gedaan heb

en nu reageertie niet meer

we vertellen elkaar altijd alles, en nu ga ik al twee weken kapot aan het huilen en niet slapen

wat moet ik doen? ernaar vragen helpt niet meer…

Het laten gaan en het accepteren.

ik mag toch wel weten wat zijn reden is?
zo goed bevriend en dan ineens boem het maar laten gaan …

Bel hem dan op, en vraag of hij met je wil praten.

toevoeging:

Hiermee bedoel ik ; een afspraak maken voor een gesprek. Dus dat je elkaar kunt zien ipv over de telefoon.

Je moet hem niet gaan opjagen zeg maar, laat hem ff met rust, mss zit hij ff niet lekker in zijn vel ofzo. Hij neemt als het goed is vanzelf wel weer contact op. En anders kun je hem dus ook geen beste vriend noemen… Misschien is hij wel in de war omdat jullie vriendschappelijke relatie meer wordt dan dat en wil hij dat liever niet omdat hij bang is om je kwijt te raken= Je moet je vooral niet zo druk maken, daar heeft niemand wat aan. En niet naar school gaan daarom vind ik een beetje onzin, bedoel de wereld vergaat niet als je hem ff niet spreekt.

Natuurlijk mag je de reden weten. Maar het ziet er niet naar uit dat hij die gaat geven. En vaak kunnen jongens zulke dingen niet duidelijk brengen.
Mijn ex had me na 3 jaar ook gedumpt zonder een duidelijke reden.

ja van mij mag je, maar wij kunnen het je niet vertellen en hij doet het waarschijnlijk ook niet

Ik dacht een ander soort kwijt :’)
Ga wat met hem drinken en praat erover.

raar.
Vraag gewoon op school wat er met 'm is… dan kan hij je (bijna) niet negeren.
En voor de rest zou ik écht niet om 'm gaan huilen, als hij niet eens de moeite neemt om met je te praten… Beetje (heeeeel erg) sneu van hem!

ik zou hem even tijd en ruimte geven …
laat het dus een paar daagjes rusten ,
en dan zoals er sommige hier al zeiden, spreek je’r mee af en praat je het uit (:
ik denk ook wel dat het belangrijk is dat hij weet wat jou gevoelens zijn,
als j niet alles aan hem kwijt wil zeg je gewoon dat hij echt alles voor je beteken ( als vriend of niet) en zeg je dat je hem niet wil verliezen of als je hem gekwetst hebt op een of andere onbewuste manier, dat hij het je altijd kan zeggen en blablabla …
ik vind het echt wel erg voor je!
en weet goed hoe rot je je nu moet voelen ,
heb ook al zo wat meegemaakt (:

succes! x

Ik zou hem inderdaad een tijdje met rust laten, dus ook geen smsjes ofzo. En dan gewoon ergens afspreken zodat je een real life gesprek met hem erover kan hebben.

dankjewel voor de reacties ! mijn gevoel was ook idd dat ik m nu met rust laat, heb al teveel van me zelf gegeven
en als het dan een beetje gezakt is en nog steeds niet gehoord dan miss gaan praten ja
dankjullie

Even ruimte geven en dan gewoon vragen wat zijn probleem is ( liefst face to face). Dan heb je duidelijkheid.