Vriend in Lloret de Mar

Hey meiden!
Ik heb een soort van probleempje…
Mijn vriend is bijna 20 jaar en is naar Lloret de Mar en ik ben 15… maar het ding is hij is met vrienden en ben bang dat hij iets gaat doen (hij drinkt niet) dat is wel een voordeel maar die verleiding daar kan heel groot zijn … als het echt zo erg is als ze zeggen :confused: ik maak me wel een beetje zorgen ook al zegt hij dat hij niks gaat doen en hij een leven met mij wil startte toch blijf ik schrik hebben…

Hebben jullie misschien ervaring of iets? :relaxed::relaxed:

Ik snap je gevoelens. Ik heb ze zelf ook intens gehad als mijn vriend ergens naar toe gaat. Maar, uiteindelijk maak je jezelf alleen maar gek. Iemand controleren kun je toch niet en moet je ook niet willen.

Vertrouw hem gewoon. Vraag hem of hij af en toe een berichtje wil sturen om je gerust te stellen.

1 like

Hey! Ik ken het gevoel! Je neiging is om hem te controleren en heel vaak te appen enzo, maar gun hem de ruimte voor z’n vakantie en vertrouw hem. Controle en hele tijd over je onzekerheid beginnen kan voor hem juist tot twijfel leiden. Ik ben ook in Lloret geweest en het is echt niet zo dat als je niet op zoek bent naar seks het aan komt waaien hoor, zeker als hij niet drinkt zou ik je geen zorgen maken!

1 like

Ohhh dank jullie wel! Voor jullie tips en ervaringen :relaxed: