Vriend in het ziekenhuis...

Lieve meiden, ik voel me zo enorm rottig nu…
3 uur geleden ongeveer zijn mijn moeder en mijn zus haar vriend en ik en mijn vriend dus naar de eerste hulp gereden, ik weet dat ik hier redelijk anoniem ben, en ik weet niet hoe ik ermee moet omgaan… mijn vriend had voor de grap ( enorm stom ) een kruik in zijn boxer gedaan… die kruik die is opengescheurt, en 10 graden water over hem heen gestroomt… ik zit enorm in shock, hij is met ambulances naar Rotterdam over gebracht… ik ben zo in shock… ik heb er niks gelukkig mee in de gaten gehad, maar hij zat niet te huilen van de pijn, maar om mij en dat vond ik zo enorm hartverscheurend… hij is verbrand bij zijn edele delen, 3e graads… nee niet nu stomme grapjes gaan lopen maken… ik hoop echt alleen op begrip ik voel me zo enorm kut…

Jeetje. Dat is echt verschrikkelijk. Ik schrik hiervan!
Meisje ontzettend veel sterkte!
Schrijf hem een lieve brief/kaart. Koop hem snoepies en fruit ofzo.
Sorry ik weet niets meer.
Als het niet gaat mag je me noten hoor (:

10 graden water? ik denk dat je 100 bedoeld dan?

OT: Ik vind het echt kut voor je als ik het zo lees, maar ik snap niet helemaal waarom hij huilde om jou? Oook vervelend dat je je rottig voelt, maar dat bedoel je toch niet in een manier als dat je je schuldig voelt?
Maar jeeetje 3e graads is echt heftig ik ben altijd in de war wat nou het ergst is 1e graads of 3e graads dus heb het even opgezocht! Wat gaat er nu met je vriend gebeuren? pfoe ik weet echt niet wat ik moet zeggen sorry maar ik denk dat het beste wat je nu kan doen is gewoon gaan slapen en afwachten, ze vinden vast wel een oplossing er kan tegenwoordig zoveel gedaan worden!

auwtsj, ehm sterkte ermee en je vriend. gaat nog wel lang duren zo’n herstel.

enge dingen, kruiken.

Wow, heftig… Wat gaat er nu gebeuren? Een operatie ofzo?

Heel veel sterkte!

Natuurlijk is het erg, maar je moet niet zo in shock zijn de hele tijd. Dat maakt het enkel erger. Je gaat niet dood van brandwonden, en natuurlijk zal hij hier z’n leven last van hebben, maar het had allemaal veel erger gekund.

Je moet hem gewoon blijven steunen in zijn herstel, en dat is het. Meer kun je niet doen, en hoef je ook niet te doen. Vooral je niet schuldig voelen ofzo, hij haalde een domme grap uit.

Ik weet het niet, ik moet naar de dokter voor kalmeringspillen omdat mijn klap nog moet komen…

Wat? Je klap moet nog komen?

HIJ IS VERDOMME NIET DOOD!

Doe normaal zeg. Sorry hoor, maar dat gaat echt nergens over.

Doe zelf normaal, jij weet niet hoe dat eruit heeft gezien stomme trut.

:open_mouth: wat erg! heel veel sterkte!

Trut? Je hoeft niet te gaan schelden.
Maar goed, het is wel vervelend zeg! :open_mouth:
Lijkt me nogal pijnlijk…
Hopelijk komt het allemaal goed, ook al zal hij er wel last van blijven houden denk ik…

[i]Hoe weet je dat jouw klap nog moet komen? Bedoel het niet verkeerd hoor, maar dat vraag ik me altijd af, vooral omdat ik niet weet of het wel dè manier is om kalmeringspillen te gaan lopen slikken, terwijl je niet weet of jouw klap daadwerkelijk komt.

Anyway, het is wel echt heftig zeg :astonished: komt inderdaad wel goed neem ik aan, maar daar zal hij waarschijnlijk wel zijn hele leven last van blijven houden. Maar het had inderdaad wel erger kunnen zijn. Probeer hem gewoon zoveel mogelijk te steunen en hem hierdoor heen te slepen.

Veel sterkte![/i]

Ik snap dat het allemaal heel naar is, maar je hoeft niet te gaan schelden.
Bovendien heeft ze wel een beetje gelijk, het had allemaal veel erger gekund!
Natuurlijk begrijp ik dat je heel erg geschrokken bent.
Je kunt een lieve kaart naar hem sturen of een lief cadeautje kopen, en hem gewoon steunen. Het komt heus allemaal wel weer goed! Daarbij is het zijn eigen schuld, dus ik zal me al helemaal niet schuldig gaan voelen oid.
Sterkte!

Het is erg, maar niet echt heel erg. Ik snap dat je bent geschokken, maar in snap idd niet dat je kalmeringspillen nodig hebt. Dat is voor iedereen anders ja, maar je moet je echt een beetje groot proberen te houden.

Sterkte ermee.

Misschien kan hij nu niet meer presteren…

idd volgens mij bedoelde ze dat.

Ja, ik zou ook niet al te happy zijn eerlijk gezegd.

De post van Scrumptious was ook niet bepaald subtiel hoor…
En dan hoeft ze misschien nog geen trut daarop te zeggen maar dit meisje maakt wel een moeilijke tijd door… dus je kunt beter dingen zeggen die haar steunen!

@Sandroetje! Het gaat een zware tijd worden voor jullie allemaal! Laat hem zien dat je er voor hem bent… zoek hem zoveel mogelijk op in het ziekenhuis! Geef hem lieve kleine cadeautjes en zeg dat je hem nooit zal laten vallen! En wat betreft de verwondingen! Vergeet niet dat ze tegenwoordig heel kundig zijn en artsen een hoop kunnen! Succes met alles en hou ons op de hoogte!

^ Maar ik denk niet dat dat het eerste is waar je aandenkt op zo’n moment. Er komen veel meer ergere dingen bij kijken dan…

Ik las toevallig laatst een verhaal over een vrouw waarbij hetzelfde gebeurd was. Zij had de kruik bij haar benen liggen en die was ook open gegaan waarbij ze van onder tot haar tenen 3e graads brandwonden had. Het herstel duurde een tijdje en ze had wel veel pijn, maar uiteindelijk is het allemaal wel genezen en had ze er niet zoveel last meer van. Dus wees niet bang, het komt wel goed alleen het heeft wel tijd nodig.

En dat berichtje van Scrumptious vind ik eerlijk gezegd nogal belachelijk… Brandwonden zijn al erg genoeg en zeker op zo’n plek dus ik kan me voorstellen dat je daarvan even een tijdje in shock bent. Het kan altijd erger ja, maar het is niet dat ie zijn knie heeft gestoten. Maar goed, veel sterkte en beterschap voor je vriend.