Hallo allemaal,
Allereerst al bedankt voor het lezen!
Zoals de titel misschien al een beetje zegt of wat je vermoedens zijn, heb ik een vriend (niet m’n vriend) die met zichzelf in de knoop zit.
Hij heeft dubbele gevoelens en 1 daarvan is het homo zijn.
Ik heb hier geen enkele moeite mee, het is tenslotte zijn leven en als hij zich zo voelt en meer voelt voor mannen dan moet hij zich zeker daar op storten.
Ik heb dit ook tegen hem gezegd, en ik ga hier zeker ook niet moeilijk over doen.
Na veel praten praten, bellen of eventjes een kort msn gesprekje merk ik aan hem dat er wat is en heb hier, ja ik weet dat het misschien brutaal was, naar gevraagd.
Hij vertelde mij dat hij het eigenlijk heel stom vond van zichzelf dat die niet ‘gewoon’ op meisjes viel en hij begon zichzelf te haten en steeds bozer en botter te reageren.
Ik heb het eigenlijk altijd gewoon gelaten, hij was diegene die over het onderwerp moest beginnen en ik had mezelf dan ook streng verboden hier over te beginnen omdat ik best snap dat het moeilijk is om daar met iemand over te praten.
Nou zou ik eigenlijk wel wat leuks met hem willen doen, iets willen zeggen als steuntje in z’n rug of al is het iets wat hem toch een beetje helpt/steunt.
Hebben jullie misschien tips of iets wat ik misschien kan doen of beter niet kan doen ?