Vriend in de horeca ;Officieel topic.

[b]Helloo hellooo
Aangezien er best veel jongens/mannen in de horeca zitten en dus hele onregelmatige werktijden hebben(o.a. die van mij) leek het me leuk om een officieel topic over te maken. Dus als je een vriend hebt die in de horeca werkt, en dan bedoel ik niet een bijbaantje in de snackbar maar een echt restaurant, dump hier je lovestory’s, frustraties, noem het maar op!!
Dus hoe gaan jullie hiermee om? Om (bijna) elke avond alleen thuis te zitten of je vriend misschien wel heel weinig te zien omdat hij in de horeca zit?

Greeeetz[/b]

Mijn vriend werkt 4 dagen per week in een restaurant en dan nog school erbij.
Hij is altijd oververmoeid, moet vaak tot 1/2 uur savonds werken terwijl hij om 8uur gewoon op school moet zijn enz.
Ik word er niet blij van wuahah.

Ik ben juist nu aan het proefdraaien en als ik goed werk lever mag ik gaan werken bij een restaurant. Dus m’n vriend zal wel dan juist meer alleen zijn ‘s avonds :’)
Hij vindt het leuk voor me en ik zou het super vinden als ik dat baantje krijg.
Ik hoop alleen dat ik het allemaal red met school, stage en het werk.

Jullie hebben nog geluk :frowning_face:
Mijn vriend heeft net een jaartje z’n diploma voor zelfstandig werkend kok en werkt 5 tot 6 dagen per week in een restaurant middenin het centrum. als ik geluk heb istie om half 11 thuis, soms moet ie zelfs door tot half 12 als et druk is.
Vraag me echt af of jullie er niet knettergek van worden elke avond alleen te zijn… :’(

ik ben barvrouw, werk (vaak doordeweek) tot 6 uur sochtends en moet dan om 8 uur al op school zijn. betekent dus in 1 keer door. funest voor je bioritme maar wel het leukse werk wat er is.

Wow knap!! Echt hoe houd je dat vol zeg!!..

Ga je dan niet kapot op school? Kan me niet voorstellen om zonder te hebben geslapen naar school te gaan ;O