Vriend in buitenland

Mijn vriend zit sinds 2 weken voor een half jaar aan de andere kant van de wereld voor stage. Dat doet pijn. We gaan nu samen 2 jaar. Ik wist ongeveer een half jaar geleden dat hij naar het buitenland zou gaan. Ik dacht dat het wel mee zou vallen als hij weg zou zijn maar het is echt afschuwelijk.
Ik gun het hem van harte, maar ik voel me in de steek gelaten. Ik had niet gedacht dat het me zo zwaar zou vallen. In het weekend zit hij lekker in de zon en ik zit hier. Hij zit samen met andere mensen in een studentenhuis.
Het gaat me er nog niet eens om dat hij vreemd zal gaan, maar het feit dat hij daar zonder mij is, vind ik toch wel vreemd. Ik ben ook ontzettend blij als ik weer naar school kan gaan. Zodat ik weer iets anders aan mijn hoofd heb.
Ik vroeg me af of er nog anderen mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt of ook met dit probleem zitten?
xx

nee ik niet wel een vriendin van me
gewoon lekker veel contact houden
mailen,msnen, bellen, smsen
(vooral mailen, msnen denk k dan ivm kosten:P)
je kunt ook een leuke kalender laten maken met fotos van jullie en die mischien opsturen?? :wink:
achja t zijn maar ideeen of je er ook wat aan hebt weet ik niet…
in elk geval… succes!

In februari ben ik degene die ergens in een ander land zitt… En ik weet nu al dat hij (en ik ook vooral) het er zwaar mee ga krijgen… Maar we vertrouwen elkaar volledig, en weten bijna zeker dat we weer bij elkaar terugkomen nadat ik terug ben. Wat chant88 zei, geowon lekker veel contact houden… Dan komt het wel goed. Misschien kan je er ook eens heen gaan? Dat gaat mij vriend wel doen iig…

Ja, we hebben ook wel veel contact. Via msn, sms en telefoon. Eind december ga ik er naartoe maar dat is nog 4 maanden!! En dan zijn 4 maanden erg lang.
En wanneer ik hem dan aan de telefoon heb of foto’s van hem zie dan maakt het de situatie alleen nog maar moeilijker:( In ieder geval bedankt voor jullie berichtje.
Zijn er geen andere meiden hier die hetzelfde probleem hebben?
liefs

mn nicht had een tijdje een vriendje in turkije, wij zijn zelf turks dus wij allebei gaan er elk jaar heen…
ze heeft m 2 jaar lang in de zomer een maand lang gezien steeds
en verder msnde ze veel met hem , webcam
somsss sms of bellen maar dat was heel duur
nu is t uit xD maar dat heeft een reden die hier niet mee te maken heeft

Ik heb het gehad dat mijn grote liefde voor een jaar naar Amerika ging. Dat was in het begin heel erg moeilijk, frustrerend en onwennig. Maar na een maand of 2/3 besef je dat het zo is en dat je nix anders kan doen dan gewoon doorgaan met je eigen ding en wachten tot hij terug is. En dan is ie er weer voor je het weet (:

Ik voel met je mee…
Ik heb het niet meegemaakt maar ik begrijp perfect wat je voelt.
Kan je niet vaak skypen met hem? Da’s goedkoop en zo blijf je contact houden…